byłem kiedyś na takim szkoleniu

71. Data: 2010-03-25 20:21:15

Temat: Re: byłem kiedyś na takim szkoleniu
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:1bu9vah8iartg$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 25-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ale chyba za daleko biegniesz w swoich hipotezach.
> opisałem swoje doświadczenia i wrażenia. bardzo pozytywne.
> nawet jeśli zrobił to szkolenie dla kasy - to co?

Podałem Ci przykład- jaka jest różnica, jak trenejro pracując myśli przede
wszystkim o ludziach, dla których wykonuje usługi, a co mogło by bycć, gdyby
trenejro myślał przede wszystkim o kasie za swoją pracę. Jak Ci wykazałem (a
przynajmniej wydaje mi się, że Ci wykazałem:-) )- prawdziwe intencje,
oczekiwania- to one głównei zdecydują o owocu tej pracy.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

72. Data: 2010-03-25 20:27:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przynajmniej wydaje mi się, że Ci wykazałem:-) )- prawdziwe intencje,
> oczekiwania- to one głównei zdecydują o owocu tej pracy.

rozumiem twój punkt widzenia i jest on zbieżny z moim - tzn - jeśli robisz
coś z duszą, to ma to duszę. ale dobre rzemiosło to wspaniała rzecz.

--

z cyklu: Pytania Ryszarda.
- a czym nie wolno pompować rowera?

73. Data: 2010-03-25 20:34:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> przynajmniej wydaje mi się, że Ci wykazałem:-) )- prawdziwe intencje,
> oczekiwania- to one głównei zdecydują o owocu tej pracy.

A Ty Chiron idziesz charytatywnie do pracy? Idziesz, bo zarabiasz kasę.
Clou tkwi w tym, czy ten trener wierzy w to, co mówi na szkoleniu. Czy
wierzy, ze wiedza, którą przekazuje może rzeczywiście się komuś do
czegoś przydać.

--

Paulinka

74. Data: 2010-03-25 20:46:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> rozumiem twój punkt widzenia i jest on zbieżny z moim - tzn - jeśli robisz
> coś z duszą, to ma to duszę. ale dobre rzemiosło to wspaniała rzecz.

Niestety- nie mogę się zgodzić. Nie ma to nic wspólnego z tym, co piszesz,
tylko z moim niezgodnym nastawieniem dzisiaj w ogóle. Także- nie zgadzam się
w ogóle
:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

75. Data: 2010-03-25 20:48:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ciekawe, ale sprzeczne? W którym momencie sprzeczne?

Właśnie to :-)

>Rzeczywiście- też mi coś nie
>
> No i mniej więcej to miałam na myśli. A wyszło mi coś innego?

Nie- ok. Tylko chyba za mało wierzysz w siebie- poważnie.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

76. Data: 2010-03-25 21:01:43

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Właśnie to :-)

Powiedziałabym nawet, że głównym celem jest lans, a przekazanie jakiejś
wiedzy jest tylko nieodzownym jego elementem.

> Nie- ok. Tylko chyba za mało wierzysz w siebie- poważnie.

Nie rozumiem, Chironie. To na podstawie mojego głosu tutaj tak stwierdzasz?

Ewa

77. Data: 2010-03-25 21:11:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Mar 2010 22:01:43 +0100, medea napisał(a):

> Powiedziałabym nawet, że głównym celem jest lans, a przekazanie jakiejś
> wiedzy jest tylko nieodzownym jego elementem.

> Nie rozumiem, Chironie. To na podstawie mojego głosu tutaj tak stwierdzasz?

[echo]

--

Ikselka.

78. Data: 2010-03-25 21:51:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedziałabym nawet, że głównym celem jest lans, a przekazanie jakiejś
> wiedzy jest tylko nieodzownym jego elementem.

> Nie rozumiem, Chironie. To na podstawie mojego głosu tutaj tak
> stwierdzasz?

Na podstawie Twojego głosu- w różnych dyskusjach. Tam, gdzie nie dawałaś się
ponieść emocjom- Twoje spostrzeżenia IMO były takie...akuratne

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

79. Data: 2010-03-25 21:59:42

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 25-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:
..
> rozumiem twój punkt widzenia i jest on zbieżny z moim - tzn - jeśli robisz
> coś z duszą, to ma to duszę. ale dobre rzemiosło to wspaniała rzecz.

szczególnie w handlu prochami,sutenerstwie,handlu dziećmi, ...
mocniej niechcę

"choć bym chodził ciemną ...
bo jestem najlepszym rzemieślnikiem "

jakoś mi sie zą stopką połaczyłeś
i ciągle to wraca

bez urazy ale pod rozwagę

80. Data: 2010-03-25 22:14:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tylko z moim niezgodnym nastawieniem dzisiaj w ogóle. Także- nie zgadzam się

a to ja już nic nie rozumiem :)

--

z cyklu: pytania Ryszarda.
- ałaaa, uderzyłeś mnie w oko Rysiek! Co się mówi?

PRZEPROSINY
Chudnę. Wczoraj moja szwagierka proponowała mi wczoraj, zebym przychodził do nich na obiady. Dziwnie to zabrzmiało, bo kontaktó
Re: Czy Sokrates był sofistą
Już wkótce...
Typy kobiece.