Re: byłem kiedyś na takim szkoleniu

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: byłem kiedyś na takim szkoleniu
Date: Thu, 25 Mar 2010 21:21:15 +0100

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:1bu9vah8iartg$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 25-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ale chyba za daleko biegniesz w swoich hipotezach.
> opisałem swoje doświadczenia i wrażenia. bardzo pozytywne.
> nawet jeśli zrobił to szkolenie dla kasy - to co?

Podałem Ci przykład- jaka jest różnica, jak trenejro pracując myśli przede
wszystkim o ludziach, dla których wykonuje usługi, a co mogło by bycć, gdyby
trenejro myślał przede wszystkim o kasie za swoją pracę. Jak Ci wykazałem (a
przynajmniej wydaje mi się, że Ci wykazałem:-) )- prawdziwe intencje,
oczekiwania- to one głównei zdecydują o owocu tej pracy.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron