Re: "bylo sobie zycie"

Data: 2005-10-22 18:42:48
Temat: Re: "bylo sobie zycie"
Od: "Nixe" <n...@f...peel>

W wiadomości <news:dje0fi$a34$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> otoz to. czy ona zajumuje sie dystrybucja i rozpowszechnianiem
> filmow??

No więc pytam, bo chyba mnie nie zrozumiałaś.
Czy moja mama nagrywając serial "XYZ" dla MNIE, a nie dla SIEBIE jest
piratką?

> ale placa tylko dlatego, ze jest tam film, ktory chca miec.
> gdyby byla pusta, to zapewne by tego nie zrobili.

Nie, zwracają jej pieniądze tylko i wyłącznie dlatego, że Kania kupiła
płytkę za własne.
Gdyby dali jej swoją, to nie płaciliby.

> jesli bedzie to kilkadziesiat osob to tak. takie filmy sa do uzytku
> domowego.

A przed chwilą mówiłaś, że nie wiesz, bo nie znasz się na kruczkach
prawnych.

--
PozdrawiaM