Re: casus zdemaskowany [OT]

Data: 2004-02-02 00:43:45
Temat: Re: casus zdemaskowany [OT]
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

Mon, 2 Feb 2004 01:40:38 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, *Robert Pyzel*
<news:bvkcvs.3vvhlg3.1@to.robota.cypla.jest> napisał(a):

> Mnie też kiedyś zdemaskowała :-)

Przecież to nie ja zdemaskowałam casusa. Nawet mi to w głowie nie było.
Myślisz, że ja nie mam nic innego do roboty, tylko za ludźmi po grupach
ganiać i wszędzie ich szukać...szczególnie jak znaczą dla mnie tyle co
zeszłoroczny śnieg? Szczególnie jak nie znam tych ludzi osobiście i są dla
mnie tylko stworami virtualnymi? ;-)

Kaja