czerwona cebula

1. Data: 2001-01-29 10:36:05

Temat: Re: czerwona cebula
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilibell555 <l...@a...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@n...aol.com
> ja trzymam moje cebule w lodowce i naprawde tak bardzo mnie nie pieka oczy
gdy
> je kroje,poza tym tez mocze czesto rece w zimnej wodzie zeby nie przeszedl
> zapach cebulowy(za to niestety chyba skora rak tego nie lubi,takiego
> moczenia),ale sprobojcie tego sposobu z lodowka!

trzymac lodowke w zebach????????
:)))))

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-01-29 10:49:17

Temat: Re: cebula - ciekawostka
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> a wiecie, ze odkad nosze szkla kontaktowe, to zadna cebula mi nie
> straszna?:)))) wogole mnie nic nie piecze!!!

a przeciez pieczenie to tyle radosci:))))))))))))))))))
pozdry Monika:)

1. Data: 2001-01-29 12:39:10

Temat: czerwona cebula
Od: "Renata Wrzosek" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są Wasze teorie na temat czerwonej cebuli? Czym różni się od tej
"zwykłej"? Czerwona jest jakby łagodniejsza, ale czy tylko to? Do czego
bardziej pasuje biała, a do czego czerwona? Można dodawać obie naraz? Zawsze
dodaje je na chybił trafił, albo w zależności od zasobów szafkowych, ale czy
przypadkiem nie popełniam jakiejś profanacji, to pewna nie jestem...

Ufff, takie właśnie problemy mnie ostatnio męczą... :-)
Wdzięczna będę bardzo za podzielenie się Waszymi doświadczeniami.

Pozdrawiam,
Renata Wrzosek

1. Data: 2001-01-29 12:59:30

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Wrzosek wrote:

> Jakie są Wasze teorie na temat czerwonej cebuli? Czym różni się od tej
> "zwykłej"? Czerwona jest jakby łagodniejsza, ale czy tylko to? Do czego
> bardziej pasuje biała, a do czego czerwona?

Też miałem takie rozterki
Wydaje mi się, że czerwoną należy stosować, jeśli zależy Ci na
dekoracyjności (np. do sałatek)
Jak ma być rozgotowana, lub ma dać tylko smak a nie wygląd - raczej
białą
Ale może się mylę?

sadyl

1. Data: 2001-01-29 13:07:12

Temat: Odp: czerwona cebula
Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renata Wrzosek <r...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:953o6d$65h$...@n...tpi.pl...
> Jakie są Wasze teorie na temat czerwonej cebuli? Czym różni się od tej
> "zwykłej"?

Poza ta drobna roznica w smaku nie wiem czym sie roznia - w ogole nie jestem
fanka cebul, chociaz moja kolezanka robila fantastyczna zupe cebulowa z
przecierem pomidorowym wlasnie z czerwonej cebuli. Jest jeszcze jedna
cebula, taka naprawde biala, chyba hiszpanska. Zdaje sie, ze jest ona
najbardziej ostra i szczypiaca.

MMJ

... Always look on the bright side of life ...

1. Data: 2001-01-29 13:12:57

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> [...]
> dekoracyjności (np. do sałatek)
> Jak ma być rozgotowana, lub ma dać tylko smak a nie wygląd - raczej

ja robie tak samo, wiec moze sie nie mylisz? :)
czerwona dodaje tez jesli chodzi mi o to, zeby cebula nie zdominowala
smaku. np. do pasty z awokado. no i przy okazji oczywiscie ladnie wyglada
:)

oat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-29 14:45:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

czerwona dodaje ladnego kolorku, nie-surowa wyglada dosc trupio.
Mnie tez sie wydaje nieco lagodniejsza.

Z braku laku uzywam ich wymiennie, jak lak jest to czerwona tylko
na surowo

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-01-29 17:12:38

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przecierem pomidorowym wlasnie z czerwonej cebuli. Jest jeszcze jedna
> cebula, taka naprawde biala, chyba hiszpanska. Zdaje sie, ze jest ona

ojoj - nie masz przepisow?

1. Data: 2001-01-29 17:17:01

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są Wasze teorie na temat czerwonej cebuli? Czym różni się od tej
> "zwykłej"?

IMO czerwona jest lekko gorzkawa.

a ja widzialam w auchan jeszcze inna cebule - biala, ale inna niz nasza
polska - jest idealnie snieznobiala i kosztuje ponad 6zl/kg. nie jadlam jej.

1. Data: 2001-01-29 17:51:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Jan 2001 18:17:01 +0100, "rena" <r...@a...net.pl>
wrote:

>IMO czerwona jest lekko gorzkawa.
>
>a ja widzialam w auchan jeszcze inna cebule - biala, ale inna niz nasza
>polska - jest idealnie snieznobiala i kosztuje ponad 6zl/kg. nie jadlam jej.

cos mi sie wydaje, ze ta to jest taka pieronska, co lzy na sam
jej widok leca!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!