chce schudnac!!

11. Data: 2004-02-03 09:50:24

Temat: Re: chce schudnac!!
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bvnp6k$l5c$1@news.onet.pl...

> Zerwij se wiezadlo krzyzowe i po problemie -20kg w 1/2 roku.

Chodzi Ci o kolano?
Zerwałem sobie na nartach. Ani kg nie schudłem. Dobrze, że nie utyłem :)

Pozdrawiam
Leszek

12. Data: 2004-02-03 11:03:11

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie tyje latami, potrafie przytyc 10 kg w ciagu tygodnia, dwuch.

nie wiem jakie narkotyki brales,ale takie wahania wagi sa charakterystyczne
dla bylych amfetaminowcow...
proponuje zbadac najpierw poziom cukru, bo od dlugotrwalego glodzenia mogles
nabawic sie hipoglikemii- to ona tez moze byc przyczyna szybkiego
tycia........
pzdr
aducha

13. Data: 2004-02-03 11:05:52

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Amfetamina... historia jest dluga i nie na te grupe.

oooo no wlasnie hehehe
kolego, badania krwi, poziom cukru proponuje zmierzyc.....

wierz mi, wiem co mowie;-)))))
pzdr
aducha

14. Data: 2004-02-03 11:34:30

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Chodzi Ci o kolano?
> Zerwałem sobie na nartach. Ani kg nie schudłem. Dobrze, że nie utyłem :)

to miales kiepska rehabilitacje, cos mi sie wydaje...

A.

15. Data: 2004-02-03 13:17:54

Od: "Marcin Strzelecki" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anka Łazowska" wrote

> Zerwij se wiezadlo krzyzowe i po problemie -20kg w 1/2 roku.

rownie dobrze mogla bys Mi zaproponowac ponoszenie jakiegos nowotworu,
podobno tez szybko sie chudnie.

nie dziekuje i nie pozdrawiam
Marcin Strzelecki

16. Data: 2004-02-03 17:18:57

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bvo0uq$59q$1@news.onet.pl...

> to miales kiepska rehabilitacje, cos mi sie wydaje...

Żadnej nie miałem :(

Pozdrawiam
Leszek

17. Data: 2004-02-03 17:31:24

Temat: Re: ja tez
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2004 21:47:09 +0100, Marcin Strzelecki
<m...@w...ps.pl> napisał:

> 30kg w rok to nie duzo... ale.. mozesz mi przyblizyc te diete? jaka jest
> pelna nazwa?

Metoda Montignaca:)

> Mlody jestes :)

Cos ty;P

> oczyszczajaca. rozgotowuje sie pszenice, ladujesz w sloiki i do lodowki.
> wstajesz rano bierzesz sloik ladujesz tyle przenicy ile chcesz do miski i
> jesz :) na obiad znowu sloik i pzrenica i na kolacje tak samo i tak
> przez
> tydzien, dwa. (tak mi sie wydaje, testuje ja wlasnie)

uee...;)

> pozatym zaczynam sie zastanwiac nad ta dieta optymalna (zywienie
> optymalne)

To dobrze. Dodaj do tego zywienia optymalnego jeszcze, ze bedziesz jadl
wegle o IG ponizej 50 gdy bedziesz jadl je "same" i ponizej 35 gdy
bedziesz je jadl z tluszczami. To glowna zasada montignaca.

Nie jestem za bardzo zaznajomiony z DO. Wiem, tylko, ze jest tam polecane
duzo tluszczu... No i nie daj sobie wmowic, ze tluszcz jest konieczny do
pracy mozgu itp...;)

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

18. Data: 2004-02-03 21:13:03

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości

> Nie jestem za bardzo zaznajomiony z DO. Wiem, tylko, ze jest tam polecane
> duzo tluszczu...

Jak dla mnie, to za mało :)
Ledwie 24 gramy w żółtkach, 30-40 gram w masełku, 20-30 gram w śmietance i
kilkanaście gram w mięsku. To tak średnio na dzień.

No i nie daj sobie wmowic, ze tluszcz jest konieczny do
> pracy mozgu itp...;)

Może trochę interesowałeś się religiami?
Budda i Chrystus swoje największe duchowe przeżycia i intelektualne
osiągnięcia mieli podczas 40 dniowej głodówki.
W tym czasie nie jedli nic, a więc także tych 120 gram węglowodanów, które
to niby są mózgowi potrzebne na dobę. Ich organizmy zużywały w tym czasie
tłuszcz zapasowy, nie inny, tylko zwierzęcy (człowiek też zwierzę :)),
nasycony.

Pozdrawiam
Leszek

19. Data: 2004-02-03 21:36:19

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to niby są mózgowi potrzebne na dobę. Ich organizmy zużywały w tym czasie
> tłuszcz zapasowy, nie inny, tylko zwierzęcy (człowiek też zwierzę :)),

Teraz rozumiem okresowe wzloty na grupach naszego drogiego Chaciurka... ;)))
Pewnie akurat jest na głodzie... hi hi... ;)

Krystyna

20. Data: 2004-02-03 21:53:09

Od: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> to niby są mózgowi potrzebne na dobę. Ich organizmy zużywały w tym czasie
> tłuszcz zapasowy, nie inny, tylko zwierzęcy (człowiek też zwierzę :)),

http://www.scirpus.ca/cap/articles/paper19.htm

Leszku nadal ponosi cie natchnienie ktore jest skutkiem twojej dlugoletniej
glodowki na diecie kwasniewskiego:-).
Podaje ci juz trzeci raz za Chaciurem adres internetowy ktory pozoli ci moze
wyjsc z twego religijnego natchnienia duchowego;-)

Moze jednak zamiast interesowac sie powiazaniami dietetycznymi z religia
i mitologia, lepiej zapoznac sie z faktami:-)
Fakty sa bowiem takie, ze mozg ludzki do swego prawidlowego rozwoju i
normalnego funkcjonowania potrzebuje sporo glukozy.
Ludzki mozg rozwinal sie w sposob wyjatkowy wlasnie m.innymi dlatego ze
czlowiek mial zawsze w swoim pozywieniu duzo weglowodanow ( vide sklad mleka
kobiet) oraz vide adres internetowy :-D
Niemowle wieloryba jest odzywiane mlekiem o zawartosci 36 g tluszczu, ale
weglowodanow tam jest tylko ok. 2 g . Mimo ze zawiera to mleko az 10 g
protein, mozg wieloryba jest mozgiem zwierzecia:-)
Podobnie wyglada sprawa z innymi zwierzetami.

anna

calkiem NTG
co ze spotkaniem wrocławskim?
dobra wiadomosc dla kawoszy...?