chironowi

11. Data: 2017-07-02 10:13:10

Temat: Re: chironowi
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1db90354-fe00-4740-93a6-75a0e2aefa04@googlegrou
ps.com...
W dniu środa, 21 czerwca 2017 20:06:54 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Wycinam, bo własciwie cały czas stawiasz tę tezę:

> No to odpowiadam: w niebie jak jest- tego nie wiemy.

ja wiem.

No wiesz, mało to...pokorne :-). Święci, opisujący raj- też nie wiedzieli.
Wiedzieli tylko, że jest tam najwspanialej- i że nie można tego opisać
żadnym językiem. Niektórzy mieli wizję raju. Wizję- to tak, jakbyś miał
wizję smartfona w 10 wieku- i próbował o tym opowiedzieć innym. Własciwie,
należąc przecież do 10 wieku- też byś nie wiedział, czym jest smartfon.
Dostąpiłeś jedynie wizji tego urzadzenia- i tą wizją dzielisz się z innymi.

> Zostawmy niebo w spokoju.

ono jest wiecznie spokojne:)
Zapewne. Niektórzy twierdzą, że to z powodu braku jakichkolwiek reform,
rządów, parlamentów, wyborów, etc :-)

> [...]
> świętej. Ustalono modlitwy, oraz to- co i kiedy ma być powiedziane.
> Ustalono
> to po łacinie, ponieważ to już był martwy język- nie zmieniały się więc
> znaczenia poszczególnych wyrazów. To, co zawarto w nim poprzez ten język-
> przetrwało więc do dziś. Każdy żywy język zaś ma to do siebie, że wyrazy
> zmieniają swoje znaczenie. I to czasem znacznie. Przetłumaczone modlitwy
> na
> język narodowy (a także inne szczegóły liturgii) po pewnym czasie zmienią
> sens. Nastąpi poplątanie- co już teraz obserwujemy.

To moze tak. Jesli Jahwe, ktoregpo bardzo szanuje, zeby nie bylo,
sprawil potop, to byl zwyklym ssynem i juz. jesli jest niezmienny,
to nadal taki jest. ale moze tez byc tak, ze to, o dziwo, ludzie
Go na dobra droge sprowadzili.
albo ludzie po prostu klamali, ze to On sprawil potop.
na czym chcesz oprzec swoja wiare w prawde martwego jezyka?
Księga Hioba 38

a ze nastapilo poplatanie, to trzeba bylo w Pismach Swietych
Boga z Szatanem nie mieszac. malo oczywiste?
po prostu "wy" przypisujecie na kazaniach,
we wszystkich jezykach, Mu zachowania,
ktore nijak sie maja do Jego natury.
Kazanie jest słowem dla ludzi. Nie jest to oficjalne stanowisko Kościoła ex
cathedra w sprawie wiary. To proboszcz głosi...coś wiernym. Powinno to być
zgodne z Pismem Świętym. Jednak na podstawie kazań nie można tłumaczyć Pism.
Kościół poprzez swoich doktorów i świętych wykładał Pisma od 2000 lat. Jak
tu uwierzyć, że pomieszał Boga z szatanem?! Nie zrobił tego. Wszelkie
fałszywe doktryny- po prostu upadały. Kościół jest żywy- a to oznacza też,
że Objawienia mogą się zdarzać każdego dnia- także teraz. Kościół je bada
(tak, jak te w Fatimie czy Medżugorie)- i po wielu latach skrupulatnych
badań- jedne uznaje, innych nie.

> Ksiądz się modli nad chlebem, przeistaczając go w misterium mszy świętej-
> ludzie się ściskają, roglądaja, podają sobie ręce, kręcą się i hałasują.
> Po

przeistaczajcie sobie co tam tylko chcecie. ale dopóty,
dopóki do Boga nie przestaniecie sie modlić, jakby
był szatanem jakimś, nigdy Go nie pojmiecie.
Nie wiem, o czym piszesz.

> co jest msza święta? Nie po to, żebyśmy my się spotkali, lecz by adorować
> Boga! To ewidentny błąd w liturgii. Nie jedyny. W liturgii posoborowej
> oczywiście.

akurat. Boga adorować? co Ty opowiadasz?
czy on kiedykolwiek Cie o to prosił?
Go się adoruje codziennie. normalnie i uczciwie.
do tego nie trzeba mszy, ale słów prawdy.
Bo po Pierwsze oraz po Drugie. Tam jest oa adoracji- a takze na samym
początku
"Bo Ja jestem Pan, Bóg twój, Bóg zazdrosny,... "
--
Chiron

12. Data: 2017-07-02 10:39:51

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Myślałem

przesada

13. Data: 2017-07-03 15:12:48

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> A jak się patrzy na Boga? Myślałem, że Bóg jest niewidzialny...

Matematyka, myślenie abstrakcyjne też są niewidzialne.
Jak się patrzy na matematykę i myślenie abstrakcyjne?

14. Data: 2017-07-03 18:00:45

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Matematyka, myślenie abstrakcyjne też są niewidzialne.
> Jak się patrzy na matematykę i myślenie abstrakcyjne?

Sugerujesz, że Bóg to tylko wymyślony przez człowieka koncept, istniejący
tylko w głowach wiernych?

Acha...

15. Data: 2017-07-03 18:07:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2017 o 18:00, Pszemol pisze:
> Sugerujesz, że Bóg to tylko wymyślony przez człowieka koncept, istniejący
> tylko w głowach wiernych?

Liczba Pi to nie jest "tylko wymyślony przez człowieka koncept,
istniejący tylko w głowach wiernych"

16. Data: 2017-07-03 18:10:12

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Liczba Pi to nie jest "tylko wymyślony przez człowieka koncept,
> istniejący tylko w głowach wiernych"

Ależ oczywiście że jest to wyłącznie koncept :-)

17. Data: 2017-07-03 18:15:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-03 o 18:07, pinokio pisze:

> Liczba Pi to nie jest "tylko wymyślony przez człowieka koncept,
> istniejący tylko w głowach wiernych"

To podaj liczbę Pi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-07-03 18:16:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2017 o 18:10, Pszemol pisze:
> Ależ oczywiście że jest to wyłącznie koncept :-)

Typowy marksista-solipsysta
skoro koncept to zmień którąś z liczb Pi

19. Data: 2017-07-03 18:22:15

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

>Ależ oczywiście że jest to wyłącznie koncept :-)

Tylko w glowie nieuka pszemolola.

20. Data: 2017-07-03 18:25:09

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

>To podaj liczbę Pi.

prsz: ln(-1)/i

niezamaco

Kard. Sarah: Homoseksualiści są wezwani do zachowania czystości
Stopnie zła
Największy rasista w historii ludzkości.
Czy ikselka doniesie na Senyszyn?
Europo, larum grają!