choroba ? czy nie ?

1. Data: 2006-04-24 17:21:00

Temat: choroba ? czy nie ?
Od: "Pavel " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie!
mam pytanko co do dziwnej infekcji (?)
dwa tygodnie temu przeziębiłem się (ból gardła + lekki katar) po dwóch
dniach objawy sobie poszły ale za to została podwyższona temperatura (37.1)
no i tak od dwóch tygodni mam tak rano normalnie 36,6 ale za to później się
do tych 37 podnosi. No i oprócz tego dzisiaj wzrosło do 37,8 jest to
wszystko dziwne bo NIC mi nie jest, nie czuje się źle, nic mnie nie boli i
jakichś symptomów u siebie znaleźć nie moge...

Ma ktoś pomysł co to ?

p.s. (ciekawe czy noc przetrwam poniżej 38.8 :P )

2. Data: 2006-04-24 17:29:17

Temat: Re: choroba ? czy nie ?
Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pavel " <p...@N...gazeta.pl> napisał ...

> [...]
> wszystko dziwne bo NIC mi nie jest, nie czuje się źle, nic mnie nie boli i
> jakichś symptomów u siebie znaleźć nie moge...

Skoro nic Ci nie jest, nic nie boli i nic nie dolega,
to po co mierzysz temperaturę dwa razy dziennie ?
Tak z ciekawości pytam ...

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2006-04-24 17:40:51

Od: "Pavel " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi <p...@t...pl> napisał(a):

> Skoro nic Ci nie jest, nic nie boli i nic nie dolega,
> to po co mierzysz temperaturę dwa razy dziennie ?
> Tak z ciekawości pytam ...
>
> Pozdrawiam !
> Mała Mi

w sumie tak z ciekawości :P nic mi nie jest ale np. czuje jak mi temp.
rośnie bo mnie oczy pieką, no i myśle że to do końca normalne nie jest skoro
mam takie dziwne skoki temperatury

gorzej słyszę przy przeziębieniu ??
Jakie produkty zawieraja duzo magnezu, potasu, wapnia?
Rozmaz - prośba o interpretację
Zakwasy
Dretwienie po operacji kosci lódeczkowatej.