Re: chowanie papierków w dziwnych miejscach

From: "Agnieszka" <a...@z...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: chowanie papierków w dziwnych miejscach
Date: Tue, 23 May 2006 12:33:26 +0200

Użytkownik "Neo" <n...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
news:e4uo7j$ej3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale jemu te papierki do niczego nie są potrzebne. On sam traktuje je jak
> śmieci... No przecież to już młodzież dorastająca - nie może zrozumieć?

No właśnie... dorastająca młodzież... a jak było wcześniej? Nagle mu się
objawiło, czy nie możecie zwalczyć tego problemu od 10 lat? Bo może
wcześniej Wam nie przeszkadzało i dziecko się nauczyło, że to jest OK? No i
jeszcze pytanie: czyWy zawsze wyrzucacie papierki do kosza, czy zdarza się
Wam porzucić je w niekontrolowany sposób? Bo dzieci bardzo szybko i chętnie
podchwytują nienajlepsze wzorce od rodziców, a potem stosują w
karykaturalnych rozmiarach ;-)

Agnieszka (bałaganiara, a jakże ;-))