Re: chrzest 2

Data: 2005-06-13 21:46:53
Temat: Re: chrzest 2
Od: Adam Moczulski <a...@d...pl>

Agnieszka napisał(a):

> na

> Na polskim też: zasad deklinacji, zasad ortografii i wyjątków. Kupy
> innych rzeczy pewnie też. Ale regułek "co autor miał na myśli w tym
> konkretnym wierszu i niech ktoś spróbuje twierdzić, że coś innego" to
> nie. To może to jednak nie było na Ziemi.

A jednak i takich się musiałaś uczyć. Chociazby po to by wiedzieć jak
uzasadniać swoją interpretację.

> Znajomość kanonu kultury nie jest równoznaczna z psim obowiązkiem
> rodziców czytania dziecku Biblii. Prosimy również publikę o
> zauważenie, że małemu dziecku, bo większe to już sobie samo czyta.
> Przy czym dziecko, które musi nauczyć się regułki "co Bułhakow miał na
> myśli pisząc Mistrza i Małgorzatę" to już takie całkiem ale to całkiem
> spore dziecko jest.

Będąc sporym ma już bardzo mało czasu by wracać do podstaw i
najprawdopodobniej książka po najwyżej parudziesięciu stronach wyląduje
w koszu.

> Zdaję sobie sprawę, że właśnie to wycięłam, ale naprawdę było powyżej
> napisane, że wcześniej także uczyli regułek. Możesz sprawdzić w
> archiwum.

Nie będę wracał do jeszcze wcześniej wyciętych tez, wystarczy że się
zgadzamy - w szkole uczą regułek i kanonów.

> Co autor miał na myśli? Sonet.
> Podoba mi się. Ciekawe czy na maturze by przeszło.

Szybciej niż stwierdzenie że gatunek utworu też podlega interpretacji.

> zaraz

> Mój błąd, powinno być "pewnie". Ile kosztują jakieś modne worki
> pokutne i dokąd mam się udać?

Masz chyba jakiś problem z poczucie własnej wartości ? Naprawdę myślisz
że ja tylko czycham by Ci dokopać ?

Pozdrawiam
Adam