[chwale] - Telescopic Maskara Loreal

1. Data: 2007-03-02 14:21:06

Temat: [chwale] - Telescopic Maskara Loreal
Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

miałam ja to szczęście, że szłam dzisiaj nieumalowana, i w Douglasie akurat
dorwalam sie do testera "teleskopowej" maskary.
I polecam.
Cena co prawda niemała, 47 zl. Ale lepsza niz masterpiece MF :). Wydluza
niebotycznie, łaaaaaaadnie rozdziela i generalnie bardzo prosto się nią
pomalować.
A na allegro tez mozna kupic i to duzo taniej. Z lorealowych maskar wydaje
mi sie najlepsza :)

2. Data: 2007-03-02 22:51:00

Temat: Re: [chwale] - Telescopic Maskara Loreal
Od: "Kaczka" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret <l...@p...fm> wrote:
> Cena co prawda niemała, 47 zl.

widziałam ją w sklepie sieci Rossmann, jest jakaś promocja 41zł chyba albo
39zł (pewna nie jestem)

--
ciągle dostaję spam z konta s...@m...pl

3. Data: 2007-03-03 14:20:02

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Margaret wrote:

> miałam ja to szczęście, że szłam dzisiaj nieumalowana, i w Douglasie akurat
> dorwalam sie do testera "teleskopowej" maskary.
> I polecam.

A ja nie polecam :( Tez w Douglasie przetestowalam i teraz wygladam jak
krolik, oczy pieka niemozebnie. W dodatku skleil mi kompletnie rzesy.
Nie powiem, wydluza, ale efekty uboczne dla mnie eliminuja go.

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

4. Data: 2007-03-03 15:10:04

Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> A ja nie polecam :( Tez w Douglasie przetestowalam i teraz wygladam jak
> krolik, oczy pieka niemozebnie. W dodatku skleil mi kompletnie rzesy.
> Nie powiem, wydluza, ale efekty uboczne dla mnie eliminuja go.

no to nie wiem, mnie sie jakos ani nie rozmawal, ani nie skleil :)

5. Data: 2007-03-03 15:50:49

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Margaret wrote:

> no to nie wiem, mnie sie jakos ani nie rozmawal, ani nie skleil :)

Rozmazac sie nie rozmazal, ale uczulil jak jasna cholera. Krolik, nie
panda :P

6. Data: 2007-03-09 09:48:31

Temat: Re: - Telescopic Maskara Loreal
Od: "Carrie" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 16:10, "Margaret" <l...@p...fm> wrote:

> no to nie wiem, mnie sie jakos ani nie rozmawal, ani nie skleil :)

Też wypróbowałam tester, trochę mi posklejał rzęsy, ale może dlatego,
że malowałam się na chybcika i nie miałam czasu na uważne i dokładne
rozdzielenie. Pewnie trzeba opracować metodę posługiwania się tą
grzebykoszczoteczką ;)
Tusz wydłuża bardzo ładnie i nie maże się. Specjalnie nie zmywałam go
z rzęs na noc, żeby sprawdzić, co będzie - nic nie było, żadnych
podkówek pod oczami 8-) Na drugi dzień wyglądał tak samo, jak
pierwszego wieczoru. I nie uczulił, nawet mi oczy nie zapuchły - po
prawdzie kosmetyki mnie nie uczulają, jedynie detergenty czasami
[wniosek: unikać mycia naczyń ;>].

Pozdrawiam, Carrie

Tusz do rzęs
suche zniszczone dłonie...i wogóle sucha skóra
[trochę OT] stepper do domu
[trojmiasto] makijaz do sesji foto
kolor szkieł?