chwalę się

21. Data: 2006-12-11 17:51:22

Temat: Re: chwalę się
Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Dec 2006 15:56:21 +0100, Qrczak napisał(a):

> A gdzie tę mądrość można znaleźć?

kuca= kaszle :)
--
Elżbieta

22. Data: 2006-12-11 18:39:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga" <waruga_e@ go2..peel> napisał w wiadomości

> kuca= kaszle :)

Aaaaa..... Boryna! Trzeba było od razu tak :-)

Qra, uświadomiona

23. Data: 2006-12-11 19:54:56

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:eljrmg$mfo$...@n...news.tpi.pl,
Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> A gdzie tę mądrość można znaleźć?

jak to gdzie? Każdy na Śląsku Ci to powie. ;-)
Moja mama będąc młodą lekarką się bardzo dziwiła, jak jej pacjenci mówili,
że kucają.

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość jest skrzydłem, które ten dał człowiekowi,
aby ten mógł wzlecieć do Niego

24. Data: 2006-12-11 20:17:05

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:elkdg7$80i$1@atlantis.news.tpi.pl>
Xena <ttatianka@blabla_poczta.fm> pisze:

> jak to gdzie? Każdy na Śląsku Ci to powie. ;-)
> Moja mama będąc młodą lekarką się bardzo dziwiła, jak jej pacjenci
> mówili, że kucają.

A ja nie zapomnę, jak Ty nam to w zeszłym roku opowiadałaś, a ja się prawie
się pokładałam ze śmiechu :D
[dla niewtajemniczonych - Xena po cytrynówce godo po ślunsku tak, że boki
można zrywać]

--
Nixe

25. Data: 2006-12-11 20:23:48

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Dec 2006 21:17:05 +0100, Nixe napisał(a):

> [dla niewtajemniczonych - Xena po cytrynówce godo po ślunsku tak, że boki
> można zrywać]

ja nie godom, znam wiele słów, ale nie gogm. Mój teść nie może tego
przeboleć ;)"co to za rechtorka na Śląsku, co godoć nie umie"
--
Elżbieta

26. Data: 2006-12-12 13:03:18

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> kuca= kaszle :)

LOL :)

--
Elske
z pracy

27. Data: 2006-12-12 13:28:30

Od: oshin <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Dec 2006 18:51:22 +0100, waruga napisał(a):
> kuca= kaszle :)

Choroba a ja już kombinowałam, że może jak kuca, znaczy siku robi, a jak
często robi, to że może ma zapalenie pęcherza...
;)))

--
oshin
dorota bugla

28. Data: 2006-12-12 14:23:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Choroba a ja już kombinowałam, że może jak kuca, znaczy siku robi, a jak
> często robi, to że może ma zapalenie pęcherza...
> ;)))

Koleżanka też nie ślunska... :-)

Qra, nareszcie nie sama

29. Data: 2006-12-12 16:39:40

Od: waruga <waruga_e@ go2..peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Dec 2006 15:23:28 +0100, Qrczak napisał(a):

> Koleżanka też nie ślunska... :-)
>
> Qra, nareszcie nie sama

A swoją drogą zamiast się zachwycać dzieckiem zwycięzcą to tu wszyscy o
gwarze gadają. Chyba się obrażę (demonstracyjnie oczywiście).
--
Elżbieta

30. Data: 2006-12-12 16:54:12

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:1cow22knpyx44$.14r4b3j1utxdu.dlg@40tude.net>
waruga <waruga_e@ go2..peel> pisze:

> A swoją drogą zamiast się zachwycać dzieckiem zwycięzcą to tu wszyscy
> o gwarze gadają. Chyba się obrażę (demonstracyjnie oczywiście).

Ale poczekaj aż się wątek na psd skończy. Będzie nowy flejm.

BWT - gratuluję oczywiście jak najbardziej i życzę Kacprowi samych sukcesów,
a przede wszystkim wytrwałości w tym, co robi. A do żeglarstwa go nie
ciągnie po tatusiu?

--
Nixe

muzyka trance i taniec
prezent dla oczytanego 10-latka
nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)
dys... a wymagania znajomości ortografii
10 gier, ktorych nalezy unikac (link)