ciasta-rewelacja

1. Data: 2005-03-07 12:17:25

Temat: ciasta-rewelacja
Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Mam jeszcze jedną prośbę w związku z roczkiem mojej latorośli. Chciałabym
upiec ciasta, ale takie rewelacyjne, takie po których "szczęka" opada np.
teściowej.
Chciałabym też jakiś dobry konkret, o podobnym działaniu np. jakąś sałatkę
lub zapiekankę.
Bardzo proszę o wskazówki i rady.
Pozdrawiam Ania

1. Data: 2005-03-07 19:34:14

Temat: Re: ciasta-rewelacja
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> teściowej.
> Chciałabym też jakiś dobry konkret, o podobnym działaniu np. jakąś sałatkę

Ja moge podac Ci przepisy na 3 salatki, ktore smakuja generalnie wszystkim,
tylko napisz, czy i ktora Cie interesuje. Sama tez niedlugo wyprawiam
"roczek" synkowi i bede robic nastepujace salatki:
- salatka z tortellini ( kiedys podawalam przepis na grupie)
-salatka z paluszkami krabowymi i krewetkami ( nawet mi smakuje, mimo iz
niecierpie owocow morza - sprobowalam ta salatke kiedy przypadkiem i sie
okazalo, ze rewelacja)
- salatka z klopsikami z indyka i selerem naciowym

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-03-07 20:40:19

Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> - salatka z tortellini ( kiedys podawalam przepis na grupie)

wyguglalam,brzmi calkiem calkiem :))

> - salatka z klopsikami z indyka i selerem naciowym

ja slicznie poprosze o przepis :)

pozdrawiam
monika z chcica na dobra salatke;)

1. Data: 2005-03-08 07:17:23

Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja moge podac Ci przepisy na 3 salatki, ktore smakuja generalnie
wszystkim,
> tylko napisz, czy i ktora Cie interesuje.

Ja bardzo proszę o wszystkie trzy przepisy :-)

Dziękuję

Ania

1. Data: 2005-03-08 12:47:32

Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okazalo, ze rewelacja)
> - salatka z klopsikami z indyka i selerem naciowym

Bardzo proszę o przepisy na wszystkie trzy saładki.
p.s. Almadko poznaje Cię z grupy-dzieci:)
Ania&Bartek(10.03.2004)

1. Data: 2005-03-08 14:52:09

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazalo, ze rewelacja)
> - salatka z klopsikami z indyka i selerem naciowym

to ja też się ładnie uśmiecham i poprosze o dwie pierwsze :))))))))

pozdr Magda

1. Data: 2005-03-08 19:33:14

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...go2.pl> napisał w wiadomości

> Ja bardzo proszę o wszystkie trzy przepisy :-)

Salatka z tortellini

http://tinylink.com/?0LsccbXGjK

Salatka z paluszkami krabowymi i krewetkami:

2 opakowania paluszkow krabowych
1 opakowanie malych krewetek
(takich w zalewie)
8 jaj
2 peczki koperku
1/2 czerwonej papryki
majonez
bialy pieprz

Wszystko kroimy w miare drobno, , przy czym koperek najdrobieniej:)krewetki
niekoniecznie kroimy;). Dodajemy majonez, przyprawiamy bialym pieprzem. Z
sosem pol na pol gesty jogurt- majonez , tez dobrze smakuje.

Salatka z klopsikami

1/2 kg mielonego miesa indyka ( oczywiscie najlepiej zmielic samemu np.
kawalek piersi)
wywar z warzyw, kostka rosolowa lub sama woda - co kto woli do zagotowania
klopsikow
pek selera naciowego
puszka kukurydzy
3-4 jajka
majonez
( opcjonalnie troche pora)

Mieso doprawiamy wedle gustu, formujemy klopsiki o srednicy ok. 1.5 cm.
Gotujemy. Studzimy. W tym czasie seler kroimy w platerki, jajka w kosteczke,
mieszamy skladniki, dodajemy majonez, doprawiamy do smaku.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-03-09 18:08:25

Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam
> almadka

dzieki sliczne!!:))

pozdrawiam
monika

lukier kiolor
jajka-pytanko
Kuchnia włoska: Co to jest?
Sos winegret według Anne Willan (SAŁATKI, Wiedza i Życie)
makaron z krewetkami...