co Wy na to...

181. Data: 2005-09-12 08:03:38

Temat: Re: co Wy na to...
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Wioletta" <w...@w...nie.pl> napisał

> A na poważnie: nie pozwole moim corkom pindrzyc sie do szkoly, i basta.
> Ale ja stara konserwa(tystka) jestem.

Aha, czyli jeśli ktoś nie aprobuje mundurków, to znaczy, że pozwala dziecku
pindrzyć się do szkoły?
Ciekawy sposób wnioskowania.

PozdrawiaM

182. Data: 2005-09-12 08:40:15

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Sep 2005 16:05:44 +0200, Jonasz napisał(a) w wiadomości:

> Nawet ocenę cząstkową może mi uczeń zaskarżyć, nie tylko
> jak go wezmę za fraki i wyrzucę ze szkolnej zabawy.

Chyba nieco przesadzasz. Na jakiej podstawie może te oceny skarżyć?

> Jasne! Zadzwonię po brygadę, żeby sprawdzili, czy to
> nie jest bomba albo gaz trujący. :-)

A potem rodzice będą mieli jak w Ameryce: o byle co przyjeżdża do szkoły
policja i skuwa kajdankami 10-letnie dzieci.

> Daj rzeczy odpowiednią miarę. Mam prawo podejrzewać
> niektórych uczniów o picie piwa i potrzebne mi jest
> uprawnienie, żebym takie rzeczy sprawdzał.

Jest to nawet obowiązek. Wynika on z wymogu dochowanie najwyższej
staranności w opiece nad dzieckiem.

> Jak nie, to proszę o przydział samych aniołków, a nie żywych dzieci.

I o zniesienie prawnej odpowiedzialności za ich czyny.

--
Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
zaprasza:

183. Data: 2005-09-12 08:47:50

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> Wydaje mi się że konserwatyzm o wiele łatwiej podtrzymać jak się daje
> przykład dziecku swoim własnym wizerunkiem.

No to wspólczuję trochę Bysiowi...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

184. Data: 2005-09-12 10:17:49

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dg1l80$hgq$1@atlantis.news.tpi.pl,
Jonasz <j...@p...onet.pl> napisał/a:

> Komunikator, tylko bardzo ogólny. Jak masz ochotę,
> to możesz sobie uruchomić własny serwer Jabbera.
> Jest wiele klientów Jabbera, dzięki czemu jak mi się
> nie udało zainstalować klienta GG pod Linuksem,
> to wziąłem PSI i teraz mam ten sam program w obu
> systemach.

Fajnie. Nadal nic z tego nie wiem. ;-)

> Bardzo przydatne i bardzo polecam wszystkim.
> Nie wiem, jak jest z łączeniem GG, ICQ i innych,
> ale w Jabberze masz ich transporty.

Czyli przydatne tylko nie wiadomo po co mi? ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Należy na tyle się zestarzeć, na ile trzeba zmądrzeć
/Stanisław Wróblewski/

185. Data: 2005-09-12 10:18:57

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:4d55h5wj6p7a.dlg@franolan.net,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał/a:

> Nie przepadam za GG, bo nie lubię bannerow. Jabber mi tego oszczędza.

Poradzę sobie z instalowaniem i obsługą? Może się zastanowię jak zwalczę w
tę czy w tę diloga, bo na rzie nieprzewidywalnie się zachowuje.

> Poza tym mam w nim wszystkie mozliwe kominikatory, jakich uzywają moi
> porąbani znajomi, RSSy i inf. że przyszedł mail. Raj.

Mail na dowolne konto?

Pozdrawiam
Tatiana
--
Nic nie jest bliższe kobiety zaczarowanej niż kobieta zakochana
J/ulien Green/

186. Data: 2005-09-12 10:39:31

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> No to wspólczuję trochę Bysiowi...

Współczuć raczej nie trzeba.
Ale będziesz miała zapewne za jakieś 10 lat te same problemy co ja mam
teraz.
A mianowicie:
1. Czy da sobie radę w wyścigu szczurów ?
2. Czy będzie umiał zachować swoją tożsamość a jednocześnie nie być
outsiderem ?

Dodam, że chodzi o problem szerszy niż ciuchy w szkole.
Moi synowie "od zawsze" paradowali do szkoły w jeansach ze szmateksu i
czarnych chińskich podkoszulkach za 5 zł.
Ewentualnie czasem w podkoszulkach, które sami zdobywali na różnych
imprezach (zazwyczaj czarnych, obaj lubią ten kolor).
Ubranie było i jest dla nich rzeczą absolutnie nieważną.
I jakoś w szkole dawali sobie radę, mieli sporo kolegów, mieli i mają
kolegów również w różnych klubach do których należą osoby podzielające ich
zainteresowania.
Ale teraz kiedy starszego przyszło wypuszczać spod skrzydeł przeżywam obawy.
Pocieszam się że odmieńców też jest sporo na tym świecie.

Pozdrowienia.

Basia

187. Data: 2005-09-12 10:53:16

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...com.pl> napisał(a):

> Poradzę sobie z instalowaniem i obsługą? Może się zastanowię jak zwalczę w
> tę czy w tę diloga, bo na rzie nieprzewidywalnie się zachowuje.

Pójdę do ołpensursowego nieba za nawracanie ;)
Poradzisz sobie, jak mniemam...
Używa tego moja matka i mój syn. Nie może być trudne ;)

> Mail na dowolne konto?

Na dowolne, bo masz plugina do komunikatora.
Konkretnie jajca - http://jajc.ksn.ru

Tu masz o jabberze: http://www.jabberpl.org

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

188. Data: 2005-09-12 11:02:22

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" ...

> Pójdę do ołpensursowego nieba za nawracanie ;)

Pójdziesz :)), bo:

> Tu masz o jabberze: http://www.jabberpl.org

Jentelygentnie napisaną stronkę wskazałaś. Przyjemnie się czyta, większość
ołpensorsowych źródeł dość hermetyczna jest i dla laika mało przystępna.
Aż się sama na jablerem zaczęłam zastanawiać...
--
EwaSzy, wieczny malkontent i niedowiarek
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

189. Data: 2005-09-12 11:10:20

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2005 19:40:21 +0200, miranka napisał(a):

> przestrzegane. Jedyna "namiastka" mundury to szkolny krawat dla chłopaków i
> krawatka dla dzieczynek do stroju galowego.

Jakaś niedouczona w tym temacie jestem, jak wygląda krawatka??

--
Elżbieta

190. Data: 2005-09-12 11:13:06

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Aż się sama na jablerem zaczęłam zastanawiać...

To idę za ciosem:
polecam www.chrome.pl na początek -- serwer stabilny, ma wszystkie
transporty, administrator ludzki i odpowiada na reklamacje :)
(ja mam od lat konto na jabber.org -- przyzwyczaiłam się, ale nie
polecam)

--
.:: JID:s...@j...org ::.

"uczulenie" na przedszkole?
Moje zdjęcia
religia znowu znowu
Dyskusja o reformie (uproszczeniu) ortografii
Co zamiast nawilżacza powietrza?