co Wy na to...

11. Data: 2005-09-09 10:20:50

Temat: Re: co Wy na to...
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka <a...@m...pl> napisał(a):

> Wysłałam na priva.

A wycięłaś BEZ_TEGO? bo ni ma nic :(

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.
-#--#--#--#--#--#--#--#--#-

12. Data: 2005-09-09 10:28:47

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message
news:rgkba9n8e3tw.dlg@franolan.net...
> miranka <a...@m...pl> napisał(a):
>
> > Wysłałam na priva.
>
> A wycięłaś BEZ_TEGO? bo ni ma nic :(

Właśnie wróciło. Ciemna masa ze mnie. Zaraz będzie dobrze:)Anka

13. Data: 2005-09-09 10:48:18

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2005 10:39:50 +0200, miranka napisał(a) w wiadomości:

> No to jak Wy to odbieracie? Jest to ograniczenie swobód, czy nie jest?

Oczywiście jest to ograniczenie swobód. Dodajmy, że słuszne i zgodne z
prawem - z konstytucją (art. 31 ust. 3), z ustawą (o systemie oświaty) i z
odpowiednim rozporządzeniem (w sprawie ramowych statutów).

--
Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
zaprasza:

14. Data: 2005-09-09 10:50:55

Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Sep 2005 10:56:58 +0200, Asias napisał(a) w wiadomości:

> Zdecydowanie jest, to nie obcy rodzice czy nauczyciele maja decydowac za
> rodzicow danego dziecka, czy moze farbowac wlosy czy co robic z paznokciami.

Na zajęciach szkolnych Twoja teza jest falszywa. Tam nie rodzice decydują,
lecz nauczyciele.

> czy musi znosic wladze rodzicielska innych rodzicow

To nie znosi władzy rodzicielskiej, ale wyłącznie ogranicza rodziców w
sposobach korzystania z niej na terenie szkoły.

15. Data: 2005-09-09 11:03:42

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał
|[...]Jeden z punktów: uczniom nie wolno
| farbować włosów, nosić rzucającej się w oczy biżuterii (dyskretne
pojedyńcze
| kolczyki i łańcuszki u dziewczynek - dozwolone), przychodzić do szkoły w
| strojach "dyskotekowych" (inaczej to było ujęte, ale do tego się
sprowadza -
| żadnych gołych pępków).
| [...]No to jak Wy to odbieracie?

jestem jak najbardziej za !
Posunęłabym się dalej - chciałabym żeby dzieci nosiły mundurki szkolne.

--
Kasia + 4,5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

16. Data: 2005-09-09 11:20:05

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Inna rzecz, że malowanie paznokci, ostry makijaż i burdelowe ciuchy to
> teraz norma u nastolatek i mnie się to nie podoba. Ale ja stara zrzęda
> jestem i świra wychowałam.

E nie jest tragicznie, raczej bym uznała że wychowałaś świra, jakby Bysio
biegał po lesie w mini i z tuszem na rzęsach.
No chyba że mu ograniczasz jednak te swobody...:>

--
Edyta Czyż
/// A kiedy będziesz mieć problem /
klaśnij to urwie mu łeb / niech gna / bez łba ///
Janerka

17. Data: 2005-09-09 11:30:10

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> No to jak Wy to odbieracie? Jest to ograniczenie swobód, czy nie jest?
> Dla ścisłości, reszta rodziców jednogłośnie poparła statut szkoły.
> Anka - mama 13-latka, który nie ma ciągot do biżuterii i farbowania
> włosów:))

To zależy. Ogólnie jestem za, byleby taki statut nie stał się narzędziem do
ścigania uczniów "niewygodnych" dla nauczycieli - a przypadkiem
podpadających pod któryś z punktów statutu.
Pamiętam jakiś reportaż w TV, kiedy Pani dyrektor zaprowadziła uczniów do
fryzjera i "siłą" obcięła im długie włosy, bo w statucie było napisane, że
nie wolno takich nosić w szkole.

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

Kłamstwo może rodzić kwiaty, ale nigdy owoce
(Chińskie)
http://leslawa-ignaszewska.com

18. Data: 2005-09-09 11:34:49

Od: J <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:

> [...]
> strojach "dyskotekowych" (inaczej to było ujęte, ale do tego się sprowadza -

Bo chyba lepiej tak:
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050908/k
raj/kraj_a_10.html
(Artykuł z wczorajszej Rzepy - "Mundurek zamiast kolczyka w pępku")
niż tak:
http://goscniedzielny.wiara.pl/?grupa=6&art=11256043
08&dzi=1104781054
Wywiad ze Sławińskim - lata temu pisałem na psd o jego reformie oświaty
(raczej o próbie reformy). Reformie ukręcono łeb, (a Sławińskiego
profilaktycznie obsmarowano w mediach), no i mamy to co mamy.

Ale - miejmy nadzieję - powoli zmienia się na lepsze.

I zdaje się, że zdjęcie z "sesji" w LO w Puławach okazały się na
tyle medialne i 'trendy', że wykorzystano je także w dzisiejszym
wydaniu "Rp":
http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/wydanie_050909/k
raj_a_5-1.F.jpg

pozdrowienia - Jacek J.

PS: Żeby nie było za pozytywnie, to w ramach zmieniania tematu
jeszcze jeden wczorajszy artykuł:
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050908/k
raj/kraj_a_3.html
Ech, marzy mi się jakaś akcja ogólnopolskiej solidarności (choćby dla
uczczenia 25-lecia). Żeby można było "zaadoptować" nie tylko dzieci z
Afryki (to oczywiście też), ale i z sąsiedniej ulicy, czy
przysłowiowych
Bieszczad. Zafundować wakacje, podręczniki, zorganizować wolontariat
korepetycji...
Cholera, wzięło mnie, rozmarzyłem się.
--
|\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
/,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
'---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

19. Data: 2005-09-09 11:45:21

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <m...@w...pl> wrote in message
.
> Pamiętam jakiś reportaż w TV, kiedy Pani dyrektor zaprowadziła uczniów do
> fryzjera i "siłą" obcięła im długie włosy, bo w statucie było napisane, że
> nie wolno takich nosić w szkole.

To już podpada pod inny paragraf - naruszenie nietykalności osobistej.
Anka

20. Data: 2005-09-09 11:45:54

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Fri, 9 Sep 2005 12:48:18 +0200, osoba określana zwykle jako
Roman G. pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Oczywiście jest to ograniczenie swobód. Dodajmy, że słuszne i zgodne z
>prawem - z konstytucją (art. 31 ust. 3),

Brawo. Właśnie napisałeś, że statut szkoły jest ustawą.
Nie wspomnę już o tym, że zakaz malowania paznokci jest konieczny dla
porządku publicznego, ochrony zdrowia i moralności publicznej (co by to
nie było; zupełnie jak ze sprawiedliwością społeczną).

>z ustawą (o systemie oświaty)

W ustawie jest napisane, że można ograniczać swobody? Pokaż w którym
miejscu.

>i z
>odpowiednim rozporządzeniem (w sprawie ramowych statutów).

Rozporządzenie możesz sobie... wsadzić w buty. Będziesz wyższy.
Rozporządzenie nie może ograniczać swobód.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ FTP - Frontalny Trawers Parapsychologiczy
\ K...@e...eu.org /

"uczulenie" na przedszkole?
Moje zdjęcia
religia znowu znowu
Dyskusja o reformie (uproszczeniu) ortografii
Co zamiast nawilżacza powietrza?