co jesc przy brydzu?

1. Data: 2001-08-07 11:17:45

Temat: co jesc przy brydzu?
Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie :)

Gramy czesto i dlugo, bywa, ze w osiem osob, i chcialabym czasem
wyjsc poza schemat "chipsy, ciacha, owoce, kawa, herbata, kanapki,
salatka".

Powinno byc nieklopotliwe do jedzenia, nie brudzic zanadto lapek,
niekoniecznie bardzo kaloryczne, bo jak sie tak podskubuje i podskubuje
to mozna spore ilosci pochlonac. Dopuszczam tez opcje "cos do pogryzania
i jedno danie glowne", ale owo danie tez powinno sie dac przyrzadzic
wczesniej, potem najwyzej podgrzac i zjesc nieklopotliwie.

Macie na pewno jakies ciekawe pomysly, prawda? :)

Pozdrawiam,

Evva
--
"W sieci można udawać wszystko, z wyjątkiem tego, co się naprawdę liczy."
[Nina Liedtke, CyberJoly Drim]

1. Data: 2001-08-07 11:31:30

Temat: Re: co jesc przy brydzu?
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrob koreczki serowe z roznymi dodatkami
albo pokroj warzywa w slupki i zrob do tego jakiegos dipa
albo tartinki na krakersach:) [znaczy sie malutkie kanapeczki z pastami
roznego rodzaju

pozdry Monika

1. Data: 2001-08-07 11:33:26

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Evva wrote:

> [...]
> salatka".
>
> Macie na pewno jakies ciekawe pomysly, prawda? :)

jak ja grywałem w brydża, to herbata była jedynym posiłkiem. Czasami
pączki.
Niestety nic innego, jak wynalazek Lorda Sandwitcha w karcianym
kontekście do głowy mi nie przychodzi.
Czyli: chleb, stek, chleb.

Waldek

1. Data: 2001-08-07 14:53:40

Od: "Kianit / Dominika C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evva <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9koiqn$9ou$...@m...insert.com.pl...
> [...]
>
> Gramy czesto i dlugo, bywa, ze w osiem osob, i chcialabym czasem
> wyjsc poza schemat "chipsy, ciacha, owoce, kawa, herbata, kanapki,

Ja na takie imprezy robię krążki cebuli w cieście smażone i obok misy
stawiam pojemniczek z tymi małymi widelczykami do frytek :) to wersja jak
mam piwoszy. Kiedy indziej kupuję mrożone ciacho francuskie i robię z tego
mix paluszków, czyli posypuję/smaruję czym mam pod ręką, część na słodko,
część na słono/ostro, tnę na długie prostokąty, skręcam na paluszki i do
pieca.
Na ciepłe najczęściej robimy sobie przerwę i daję strogonofa, to już
niereformowalne :)
Ostatnio wycwaniłam się też i stawiam founde, ale to może być kłopotliwe
między kartami :)
Warzywa z dipami do wyboru, kanapki na krakersach, minipizze, mieszanka
studencka, taca z serami różnej maści,...
A najlepiej to zrobić posiadówę składkową i niech inni główkują :)) albo
zamówić pizze.
Pozdrawiam, Kianit.

1. Data: 2001-08-07 15:27:07

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evva" <e...@p...pl> wrote:

>Macie na pewno jakies ciekawe pomysly, prawda? :)

Mam propozycję na danie główne.

kromki chleba tostowego z poobcinanymi skorkami ułożyć na
naoliwioną blachę.Nałozyć roztarte pomidory z puszki i roztarte
anchois. Na to ser topliwy (ideał mozzarella).Posypać ziłami i
solą. Skropić olejem i niech czeka na swoją kolej.

kromki tostowego przygotować z plastrem szynki, pokrojonym
drobno ananasem i posypać startym serem wymieszanym z czosnkiem i
bazylio-oreganem.Zapiec.

kromki tostowe obłożyć serem typu camember, posypać
rozdrobnionymi orzechami włoskimi i pacnąc na to łyżeczkę (tyci) dżemu z borówki.

..jak przygotujesz wcześniej na blacie w kuchni to potem
wystarczy różnorodne tosty podpiec i w takim wyborze na półmisku
podać w przerwie.

AgataW.

1. Data: 2001-08-07 22:37:28

Od: "Marek Rz." <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja na takie imprezy robię krążki cebuli w cieście smażone i obok misy
> stawiam pojemniczek z tymi małymi widelczykami do frytek :) to wersja jak
> mam piwoszy.

eee, a w jakim ciescie?cos bliżej?
(na zakąskę do browarka to musi być dobre ...)

1. Data: 2001-08-08 07:06:45

Od: "Kianit / Dominika C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Rz. <m...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kpql9$vr1$...@a...webcorp.com.pl...

> eee, a w jakim ciescie?cos bliżej?
> (na zakąskę do browarka to musi być dobre ...)

Na zakąskę to jest po prostu świetne :) Standartowo w cieście naleśnikowym i
na głęboki olej (przy piwie to już nawet kalorii nie trzeba liczyć ;-) )
tylko gęste musi być. Dodać też możesz przypraw korzennych, ale jeszcze
zerknę dokładnie w przepisy i napiszę później. Ja osobiście lubię z
dodatkiem ostrej papryki.
Pozdrawiam, Kianit (mimo, ze nie lubi piwa, z tą zakąską jej wchodzi)

1. Data: 2001-08-08 07:35:46

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"

> [...]
>tylko gęste musi być. Dodać też możesz przypraw korzennych, ale jeszcze
>zerknę dokładnie w przepisy i napiszę później. Ja osobiście lubię z

Pozwolę sobie dodać wersję moją :)

szklanka mąki zmiksowana z 2 jajami, 3/4 szklanki jasnego piwa,
2 łyzkami oleju, pieprzem i solą.

AgataW.

1. Data: 2001-08-08 12:47:57

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AgataW" <a...@g...com.pl>:

> [...]
>
> kromki tostowe obłożyć serem typu camember, posypać
> rozdrobnionymi orzechami włoskimi i pacnąc na to łyżeczkę (tyci) dżemu z borówki.

Wlasnie wczoraj (wygralam, wygralam! :)) wymyslilam grzanki, ale
zrobilam tylko takie tradycyjne (cieniutko pieczarki, papryka, sol czosnkowa,
swieza bazylia i oregano pod zoltym serem. Ale te z camembertem musza byc
swietne, dzieki :))

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2001-08-09 11:09:14

Od: "Kianit / Dominika C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kianit / Dominika C. <r...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9kqohl$2nj$...@n...tpi.pl...
> [...]
> jak mam piwoszy.

> Na zakąskę to jest po prostu świetne :) Standartowo w cieście naleśnikowym
Sprawdziłam, żadnych szczególnych akrobacji, tylko ciasto gęste. Znalazłam
też propozycję, aby dodać sypkie dodatki typu mak, siemię, no i na piwie
jest ok, tylko smaki nie mają kontrastu. Może dodaj drobno posiekany boczek?
Pozdrawiam, Kianit

kukurydza w kolbach
drozdzowe z gruszkami
Kto tu zostanie?
propozycja
zapiekanka, czyli kolejny odcinek cyklu 100 potraw z dyniowatych ;-)