co można zrobić do kaszy gryczanej?

11. Data: 2006-05-06 22:39:42

Temat: Re: co można zrobić do kaszy gryczanej?
Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista schrieb:

> "kasia maruda" <k...@g...pl> wrote in message

> Nikt nie wymienił rzeczy najbardziej oczywistej - skwareczki + cebulka +
> kwaśne mleko (kefir)... I najsmaczniejszej.
nawet w twojej przekręconej rzeczywistości skwarki są z mięsa

Waldek

12. Data: 2006-05-07 03:29:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar" <w...@i...de> wrote in message

> nawet w twojej przekręconej rzeczywistości skwarki są z mięsa
>

> Waldek

A gdzieś to napisałem Walduś (jak tam tate Kiepski?), przeczytaj topic i
jeszcze mój tekst.
A teraz odpowiedź, z mięsa też można zrobić skwarki, a nawet z ziemniaków -
usmażonych na suchy wiór.

13. Data: 2006-05-07 09:24:00

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 7 mai 2006 ŕ 05:29:17, dans <e3jpj3$dvn$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> A gdzieś to napisałem Walduś (jak tam tate Kiepski?), przeczytaj topic i
> jeszcze mój tekst.

Widac ze myslisz napletkiem.

Re-plonk.

--
Niesz

14. Data: 2006-05-07 10:11:54

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon napisał(a):
> In news:1146938879.995849.235390@v46g2000cwv.googlegrou
ps.com,

> kmin

rzymski
http://luskiewnik.strefa.pl/luskiewnik/cuminum.html

> kolendra

siewna
http://luskiewnik.strefa.pl/luskiewnik/cariandrum.ht
ml

> Sorry, zboczenie zawodowe.

:-)))
pozdr. Jerzy

15. Data: 2006-05-07 10:59:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Le dimanche 7 mai 2006 ŕ 05:29:17, dans
> [...]

Ty też jesteś cyganką?
Sądzisz, że napletek jest do myslenia?
Wygląda, że siostra jednak przeskoczyła Ciebie...

16. Data: 2006-05-07 11:30:39

Od: "udziecex" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty też jesteś cyganką?

Oczywiście, że Ewcia jest Cyganką - układa "pasjans z żabich serc" :-D

> Sądzisz, że napletek jest do myslenia?

mylisz się napletkowiczu, Ewcia miała na myśli, że powinieneś skorzystać z
kąpieli

> Wygląda, że siostra jednak przeskoczyła Ciebie...

A tu na prk nie było nigdy konkursów w skokach.
Choć kilku takich podskakiewiczy już było
teraz milczą zawstydzeni i tylko patrzą, czy pobijesz ich rekord... głupoty.

Dżdżownica Wielce Żywa

17. Data: 2006-05-07 11:36:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"udziecex" <u...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Choć kilku takich podskakiewiczy już było
> teraz milczą zawstydzeni i tylko patrzą, czy pobijesz ich rekord...

No tak, już rozumiem, musisz być wielce trująca, skoro wśród żab przeżyłaś.
Nie będę kąpał się w szambie, wystarczy żebym zatknął sobie nos...
;-P)))))))))))))))))))

18. Data: 2006-05-07 11:36:12

Od: "Panlistonosz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz odpowiedź, z mięsa też można zrobić skwarki, a nawet z
> ziemniaków - usmażonych na suchy wiór.

Szkoda, że nie popisałes się jakie ty skwarki masz?

Panlistonosz

19. Data: 2006-05-07 11:38:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panlistonosz" <p...@o...pl> wrote in message

> Szkoda, że nie popisałes się jakie ty skwarki masz?

A proszę, ze słoniny, lub wędzonki...

20. Data: 2006-05-07 11:45:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Panlistonosz" <p...@o...pl> wrote in message

> A proszę, ze słoniny, lub wędzonki...

A kto ma wątpliwości niech kupi pół kg gęsich szyjek pokroi je w wąskie
paseczki i usmaży na smalcu gęsim na rumiano, pod koniec doda na patelenkę
cebulkę, gdy ta będzie już miękka doda kaszę, wymiesza i razem przesmaży
przed podaniem na stół.

Dla jaroszy - dwie trzy łyżki oleju na patelnię lub do rondla wsypać kaszę
na wierzch znowu olej i posypać tartym serem - zapiec w piekarniku...

Babka cytrynowa
umawianie sie na kawe
mięso pieczone
ser żółty z białego