Re: co sądzicie o hipnozie ?

Data: 2003-01-18 19:51:28
Temat: Re: co sądzicie o hipnozie ?
Od: "Trurl" <t...@o...pl>

Użytkownik "mind_dancer" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:11093-1042905901@213.17.236.86...

> Odmienne stany świadomości to nie jest tylko trans hipnotyczny.

Podobnie jak medytacja, głęboka modlitwa, czy chociażby sen, no i co z tego?

> Analizowałem je i wydobywałem z nich to, co jest zgodne z
chrześcijaństwem.
> Te elementy stosuję z powdzeniem do dziś.

A czy cos w regresingu lub rebirthingu jest niezgodne z chrzescijaństwem?
Nie pytam rzecz jasna o poglądy osób, które te techniki stosują, tylko o
same techniki.

> Nie wiem, ale wiem, że ludzie groźni propagują też regresing.
> Na przykład ten pan: http://www.cud.note.pl/user.php?user_id=zadlo

Ale dlaczego jest groźny? Czy zaszkodził komuś? Owszem, czytałem wszystkie
linki jakie podałeś, tyle, że nic konkretnego z nich nie wynika.

> Nie chce mi się streszczać książki i bronić jej tez.
> Jak ją będę miał, to zeskanuję i wrzucę do sieci.

Wiesz, miałem nadzieję, że napiszesz mi o swoich doświadczeniach z tą
metodą, czy Ci pomogła lub cokolwiek co dało by mi pojęcie z czym to sie je.
Kieruje mną wyłącznie ciekawość. Nie mam zamiaru nikogo ani niczego
atakować, dlatego nie musiałbyś bronić tej książki. Przykro mi, że odniosłeś
takie wrażenie.

Pozdrawiam
Trurl