Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: RusH <l...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: co sadzicie o sklepach SEPHORA?
Date: Wed, 4 Aug 2004 11:58:53 +0000 (UTC)
Organization: RusH Computer Systems
Lines: 48
Message-ID: <X...@1...110.122.97>
References: <7...@n...onet.pl>
<cenr60$i14$1@news2.ipartners.pl> <cenv3e$kqe$1@news.onet.pl>
<ceo10a$mde$1@news2.ipartners.pl>
<X...@1...110.122.97>
<cep48f$b1l$1@nemesis.news.tpi.pl>
<X...@1...110.122.97>
<cep7jt$mjk$1@nemesis.news.tpi.pl>
<X...@1...110.122.97>
<cep8jr$cho$1@atlantis.news.tpi.pl>
<X...@1...110.122.97>
<ceq5c7$ghc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: cid248.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1091620733 9194 83.31.27.248 (4 Aug 2004 11:58:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Aug 2004 11:58:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.08.25
X-Face: 9L@2fE9M|w;Ve0=k,ifQRp7S")e96b[{xJQDZZ2Mc^:u_O{H$qDth"]jo^Lh5;d*?VUjs7v`6%]}$
NJx-V?V]1f2fCUAx/4-zSgA1R,+M
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:91255
Ukryj nagłówki
"kika" <g...@n...op.pl> wrote :
> rany, po prostu nie mogę. Za świetnych czasów komuny, mówiono
> wszystkim, że wszystko jest społeczne , budynki, fabryki. Więc
> ludzie wszystko kradli (sorry - zabierali) z tych fabryk i wyroby
> i narzędzia bo było niby ich
? to tutaj cie boli ? Ze inni wynosili a ty nie ? :) To co opisalas to
kradziez.
>, no i "nie było płatne".
Mylisz sie. Byly wlasnoscia jakiejs wspolnoty, tak jak teraz np
mieszkania spoldzielcze.
> Widzę że
> zaliczasz się do takich osób o takiej filozofii życia.
Do _jakiej_ ?
> Poza tym, ani koncern, ani perfumeria do tych testerów nie
> dopłaca. Cena produktu zapakowanego jest tak skalkulowana,żeby
> pokryła koszty wytworzenia, transportu , marżę, no i statystyczną
> ilość wypsikanych testerów.
i pensje $90k dla zarzadu, i firmowy Jet, i 2 pietra w biurowcu, ...
Tak na prawde cena nie ma NIC wspolnego z kosztami w przypadku
produktow, o ktorych rozmawiamy. Moze ci sie to wydac dziwne, ale tak
po prostu jest. To o czym piszesz dziala w przypadku samochodow Fiat,
czy kosmetykow Adidas/str8t (czy inne szajsy po 20zl).
> Więc jeśli więcej będzie "klientek"
> traktujących testery jak swoją kosmetyczkę, tym cena tego
> zapakowanego produktu będzie rosła.
Tak, tak samo bedzie z innymi dobrami luksusowymi jak np Lamborghini (w
koncu tez rozdaja darmowe gandety, nie tylko klientom).
Spytaj sie jakiegos ekonomisty na czym to polega jesli nie zrozumialas
(pewnie nie).
Pozdrawiam.
--
RusH //
http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019
Like ninjas, true hackers are shrouded in secrecy and mystery.
You may never know -- UNTIL IT'S TOO LATE.
|