co tam kur...?

31. Data: 2018-05-06 10:06:04

Temat: Re: co tam kur...?
Od: pulsar <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-05 o 19:26, Stokrotka pisze:

> Umiesz czytać?
> Jednak nie.
> W stopce wyraźnie pisze, że tekst odbiega śladowo od ortografi
> tradycyjnej właśnie popszez zamianę ii na i, na końcu wyrazu;
> oraz prz... w psz...
> ponieważ taki, zreformowany zapis jest zgodny z wymową.

To nie jest reforma, tylko twoja prywatna
walka z dysleksją. W twojej stopce nie pisze,
tylko, co najwyżej, jest napisane... i tylko
przez ciebie... dla siebie.

> To jest uż czepianie się.
> Casami należy postawić spację, by wyeksponować ten znak.

'To jest uż' to niechlujstwo, raczej... bo
nie czytasz i nie korygujesz co napisałaś.

> Bardzo mi żal , że wykazałeś się ociężałością umysłową pszejawiającą się
> brakiem kultury popszez obrażanie dyskutanta,
> brakiem argumentacji, brakiem podjęcia jakiejkolwiek dyskusji z
> argumentami, jakie pszedstawiłam.

Proszę, napisz w którym miejscu cię obraziłem?
Obrażasz, a piszesz że jesteś obrażana... to takie
żenujące 'wykręcanie kota ogonem'...

> Co do zaś teori, to nie jest ona bzdurna,
> skoro, poczatkowowo modywikowana, w końcu
> doczekała się formy używanej pszeze mnie już kilka lat.

Ta twoja teoria jest bzdurna, i tylko przez ciebie
'modywikowana', i chyba tylko przez ciebie używana.

PS:
Stokrotko, dedykuję ci te cytaty, do przemyślenia:

"Błądzenie jest rzeczą ludzką, ale dobrowolne trwanie
w błędzie jest rzeczą diabelską." /Św.Augustyn/

"Właściwością człowieka jest błądzić, a głupiego
w błędzie trwać." /Cyceron/

---
pulsar

32. Data: 2018-05-06 11:15:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/05/2018 o 09:06, pulsar pisze:

> To nie jest reforma, tylko twoja prywatna
> walka z dysleksją. W twojej stopce nie pisze,
> tylko, co najwyżej, jest napisane... i tylko
> przez ciebie... dla siebie.

nie moge, no nie moge, a ty dla kogo piszesz? posadziles drzewko? ktos
dla ciebie posadzil? zamiast szanowac chcesz zmienic? zapodaj mi w imie
czego

> ---
> pulsar

cytuj sobie cokolwiek, tylko zejdz na ziemie, do gwiazd ci daleko
--
gazebo

33. Data: 2018-05-06 13:46:11

Od: pulsar <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-06 o 11:15, gazebo pisze:

> nie moge, no nie moge, a ty dla kogo piszesz? posadziles drzewko? ktos
> dla ciebie posadzil? zamiast szanowac chcesz zmienic? zapodaj mi w imie
> czego

Pisałem dla Stokrotki... w imię szacunku
do zasad ortografii, które to zasady ona
chce zmieniać, uzurpując sobie rolę
reformatorki... a ty się wtrącasz bez
rozpoznania o co nam chodzi i walisz jakieś
bzdety o drzewku... opanuj się.

> cytuj sobie cokolwiek, tylko zejdz na ziemie, do gwiazd ci daleko

Cytowałem nie dla ciebie, ciebie nie znam
i z tobą nie dyskutowałem. Stąpam twardo
po ziemi, nie mam nic do twojego nicka, a ty
co masz do mojego? Co ci się nie podoba?

---
pulsar

34. Data: 2018-05-06 18:04:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/05/2018 o 12:46, pulsar pisze:

> [...]
> chce zmieniać, uzurpując sobie rolę
> reformatorki... a ty się wtrącasz bez
> rozpoznania o co nam chodzi i walisz jakieś

ma do tego prawo, jak ty i ja

> [...]
> i z tobą nie dyskutowałem. Stąpam twardo
> po ziemi, nie mam nic do twojego nicka, a ty
> co masz do mojego? Co ci się nie podoba?

kocham gwiazdy

--

gazebo

35. Data: 2018-05-06 18:11:45

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To nie jest reforma, tylko twoja prywatna
>walka z dysleksją. W twojej stopce nie pisze,
>tylko, co najwyżej, jest napisane... i tylko
>przez ciebie... dla siebie.

Ja nie walczę z dysleksją. Ja zwykle staram się nie walczyć, a budować.
Udajesz językoznawcę, ale nie wyłazi ci to.
Co do zwrotu "jest napisane" i "pisało" to reprezntujesz ociężałość
umysłową,
a zdania są w tym względze podzielone, pszynajmniej były już z 10 lat temu.
Owszem, pszeze mnie , ale dla następnego pokolenia , nie dla mnie.
Jeśli reforma wejdzie, a jest to wbrew twojemu mniemaniu możliwe,
A nawet całkiem prawdopodobne,
to ręcznie do końca życia będę prawdopodobnie pisać
w ortografi tradycyjnej.

>'To jest uż' to niechlujstwo, raczej... bo
>nie czytasz i nie korygujesz co napisałaś.

No właśnie, nie muszę, nie pszejmuję się, a ty pszejmujesz się za bardzo,
i tu widać twoją ociężałość umysłową.

>Proszę, napisz w którym miejscu cię obraziłem?
>Obrażasz, a piszesz że jesteś obrażana... to takie
>żenujące 'wykręcanie kota ogonem'...

Obraiłeś mnie pisząc, że teoria jest bzdurna, i że to co robię jest żałosne,
i nie poparłeś tego żadnym argumentem.
Nie odparłeś najważniejszego argumentu, być może tego nie rozumiesz,
że reformy ortografi są czymś co w postępowym społeczeństwie MUSI nastąpić,
ponieważ język jest żywy i zmienia się.

>Ta twoja teoria jest bzdurna, i tylko przez ciebie
>'modywikowana', i chyba tylko przez ciebie używana.

NIE, modyfikowana była na podstawie mejli , kture dostałam,
większość propozycji była sensowna i została ujęta w propozycji
pszedstawionej na mojej stronie.
Owszem modyfikacje trwały niedługo , nie pamiętam, ale wydaje mi się, że nie
więcej niż połowę roku.

> [...]

>w błędzie jest rzeczą diabelską." /Św.Augustyn/

>"Właściwością człowieka jest błądzić, a głupiego

A czy ty rozumiesz te cytaty? Wydaje mi się , że nie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

36. Data: 2018-05-06 19:52:35

Od: pulsar <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-06 o 18:04, gazebo pisze:

> ma do tego prawo, jak ty i ja

Nooo, jasne, rozumiem... i powiem więcej,
JEJ SIĘ TO NALEŻY !

---
pulsar

37. Data: 2018-05-06 21:07:30

Od: pulsar <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-06 o 18:11, Stokrotka pisze:

> Ja nie walczę z dysleksją. Ja zwykle staram się nie walczyć, a budować.

Acha, teraz rozumiem... budujesz nowe rozwalając stare...
to takie teraz modne...

> Udajesz językoznawcę, ale nie wyłazi ci to.

No cóż, faktycznie, udawanie mi nie wychodzi...

> Co do zwrotu "jest napisane" i "pisało" to reprezntujesz ociężałość
> umysłową, > a zdania są w tym względze podzielone, pszynajmniej były już z 10 lat
temu.

Aaaa, no tak, podzielone... a w jakiej proporcji?

> Owszem, pszeze mnie , ale dla następnego pokolenia , nie dla mnie.

Tak, zdecydowanie to tylko przez ciebie, ale dla
przyszłych pokoleń...

> Jeśli reforma wejdzie, a jest to wbrew twojemu mniemaniu możliwe,

Nie przejmuj się, wejdzie ci, wejdzie... tam gdzie
trzeba...

> A nawet całkiem prawdopodobne,

Nooo, jakże by inaczej...

> to ręcznie do końca życia będę prawdopodobnie pisać
> w ortografi tradycyjnej.

Tak, tak... bo to będzie ci się należało...

> No właśnie, nie muszę, nie pszejmuję się, a ty pszejmujesz się za bardzo,
> i tu widać twoją ociężałość umysłową.

Acha, teraz już widać jak na dłoni...

> Obraiłeś mnie pisząc, że teoria jest bzdurna, i że to co robię jest
> żałosne, i nie poparłeś tego żadnym argumentem.

Ach, przepraszm, zagalopowałem się z tym określeniem
że ta twoja teoria taka jest, jak jest...

> Nie odparłeś najważniejszego argumentu, być może tego nie rozumiesz,

Przyznaję, nie odparłem, i to z niezrozumienia...

> że reformy ortografi są czymś co w postępowym społeczeństwie MUSI nastąpić,
> ponieważ język jest żywy i zmienia się.

No tak... w tak postępowym społeczeństwie, budującym tak
postępowe pomniki, zmieniającym historię, prawo, konstytucję,
ktoś musiał się postępowo dobrać i do ortografii... Mus to mus...

> NIE, modyfikowana była na podstawie mejli , kture dostałam,
> większość propozycji była sensowna i została ujęta w propozycji
> pszedstawionej na mojej stronie.

Przyznaję, że nie wziąłem pod uwagę tejże metodologii
twojej pracy językowej... wybacz...

> Owszem modyfikacje trwały niedługo , nie pamiętam, ale wydaje mi się, że
> nie więcej niż połowę roku.

O!, pół roku... to szmat czasu... ale wreszcie jest...

> A czy ty rozumiesz te cytaty? Wydaje mi się , że nie.

No, to doigrałem się... tu obudziłaś moją wątpliwość,
zatem wytłumacz, jak z moją ociężałością umysłową,
powinienem je rozumieć, a jak rozumiesz je ty... wielka
twórczyni tej postępowej reformy naszego języka?

---
pulsar

38. Data: 2018-05-07 20:34:49

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego Nikt nie chce ze mną rozmawiać w moim własnym wątku?

39. Data: 2018-05-07 23:01:13

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-07 o 20:34, denat 'POPIS/EU pisze:
> dlaczego Nikt nie chce ze mną rozmawiać w moim własnym wątku?

O pogodynce:
Pogodynka-najmądrzejsza i chyba najładniejsza, na programie 1 TVP tak
inteligentnie manewruje, żeby nie wypowiedzieć słowa lubelskiem,
kieleckiem itp.
Pięknie to brzmi, bo mówi: na lubelszczyźnie, na kielecczyźnie, na
śląsku itd.
Zapomniałam się przysłuchać jak mówi o woj.warszawskim, ale na pewno OK.
Wielki plus dla tej pani. Pozdrawiam.

--
animka

40. Data: 2018-05-08 19:40:40

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Aaaa, no tak, podzielone... a w jakiej proporcji?

Wejdź sobie na stronę Rady Języka Polskiego , pocztaj co oni tam odpowiadają
na takie pytania,
i sam wywnioskujesz, bo czasem nawet można się docztać dyskusji...

Z reszty wypowiedzi wnioskuję, że się poddałeś.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Dlaczgo?
baba
Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam
Co to jest koronka dotycząca zęba?