Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam

1. Data: 2018-03-03 11:56:43

Temat: Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś było dwu.
Radosny idiota Sutkowski, i druga nowa .
Sutkoski, że pszyjmuje 70 pecjentuw dziennie.
To jaka jest jakość usługi?
Bilans pomoże - zaszkodzi musi być zły.
Wszystkim zaszkodzi, bo zaraża - o tym była dzisiejsza rozmowa.
A komu pomoże jeśli na pacjenta ma kilka minut?

A ona , że medycy mają odporność, bo na codzień stykają się z wieloma
zarazkami.
To może w szambie będzie spała,
wtedy będzie mieć odporność perfekcyjną.

I tacy debile leczą.
Mnie już nie . Na szczęście skończyło mi się ubezpieczenie z opieki
społecznej, odczekałam do tego dnia, puściłam teksty o wampistwie tego
światka medycznego, o grabieży mojej krwi.
I jestem szczęśliwa, że nie mam możliwości złamać się i iść do tego
debilstwa.

Są jakieś organizacje dążące do obalenia debilizmu medycznego świata?
Zapisała bym się, ale nie mogę znaleść.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2018-03-04 13:39:42

Temat: Re: Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś podpisze petycję o dostępność antybiotyku bez recepty,
by trudniej było tej grandzie robić doświadczenia na pacjentach, zarażać,
szkodzić;
by pacjent nie był skazany na lekarzy:

http://www.petycje.pl/petycja/12640/antybiotyk_bez_r
ecepty.html

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-03-05 20:21:52

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyszłość rysuje się różowo...

teraz wszystkim będzie zarządzała "sztuczna inteligencja" [R]

ponieważ jak widać, na 90% chorób nie ma żadnych leków,

to program nadzorczy będzie po prostu losował sobie z puli jakikolwiek
lek...

dzięki temu system będzie nowoczesny (oparty o statystykę)

a i naród szczęśliwy bo wytłucze jakichś buraków...

4. Data: 2018-03-06 07:44:37

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> dzięki temu system będzie nowoczesny (oparty o statystykę)
>
> a i naród szczęśliwy bo wytłucze jakichś buraków...

W pełni się zgadzam.
To będzie "sztuczna inteligencja lekarska".

Swoją drogą, normalny komputerowy program diagnostyczny ,
zastępujący medyka byłby dużo tańszy od zgrai konowałuw,
jego trafność była by większa,
a zagrożenie z użycia mniejsze.
Dodatkowo, wydaje się, że wcale nie byłby drogi,
nawet nie biorąc pod uwagę masowości.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2018-03-08 21:33:14

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą, normalny komputerowy program diagnostyczny ,
> zastępujący medyka byłby dużo tańszy od zgrai konowałuw,

no nie wiem,
według mojej "teorii optimum!" [R] problem nie jest taki prosty...

6. Data: 2018-03-08 23:20:24

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no nie wiem,
> według mojej "teorii optimum!" [R] problem nie jest taki prosty...

Wydaje mi się, że problem nie jest bardzo skomplikowany.
Ale są trudności mentalne, te są nie do pszeskoczenia.
Czyli opur materi , zwłaszcza tej materi w kitlu,
będzie dążył do nieskończoności, wraz ze zbliżaniem się nieuhronnego
wyparcie kitla pszez komputer.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2018-03-11 20:58:06

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> będzie dążył do nieskończoności, wraz ze zbliżaniem się nieuhronnego
> wyparcie kitla pszez komputer.

podejrzewam, że coś takiego nigdy nie nastąpi...
nie dlatego, że komp będzie gorszy...

chodzi o to, że ci w kitlu, dostają pieniądze nie za leczenie, ale za
realizację wytycznych (grupy) na (frajerze)...

Co to jest koronka dotycząca zęba?
Ostatnio jak chodzę do lekarza to te wizyty wyglądają tak.
kwestie merytoryczne
Kilka uwag o reformie służby zdrowia