kwestie merytoryczne

1. Data: 2018-01-28 19:43:05

Temat: kwestie merytoryczne
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakoś kozako-liderzy mocni w gębach (i dupach (taki żart z wku)) za
czasów przełomu nagle przycichli z tymi swoimi ownioskami...

a ja cały czas jestem ciekawy, widać muszę sam ich grzecznie poprosić...

pytanie do dyskusji: się okazało, że nowoczesne społeczeństwo podzieliło
się na dwie grupy - ludzi w 100% zdrowych i ludzi w 100% chorych...
35 lat studiowałem jakieś gówna, ale pojąć tego fenomenu nie potrafię...

HELP! "bo ja muszę!" [R]

2. Data: 2018-01-28 20:09:54

Temat: Re: kwestie merytoryczne
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się na dwie grupy - ludzi w 100% zdrowych i ludzi w 100% chorych...
> 35 lat studiowałem jakieś gówna, ale pojąć tego fenomenu nie potrafię...

Myślałam, że 100% niezdrowy, to ten co leży w grobie. Czyli najlepszy
pacjent dla NFZ.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-01-28 20:19:29

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślałam, że 100% niezdrowy, to ten co leży w grobie. Czyli najlepszy
> pacjent dla NFZ.

no jak, za trupów to europa nie płaci przecież...

co innego takie raczysko... a to co raz się komuś coś wytnie i grancik
wpadnie... a w końcu i tak pewnie padnie... toż to żyła złota... a gdyby
tak jeszcze takiego raczka dało się wyhodować... toż to czysty zysk...

(przepraszam, taki mały żarcik, bo ogólnie nie do śmiechu)

4. Data: 2018-01-28 20:32:08

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

(przepraszam, ponieważ staram się być obiektywny i lubię przepychanki
argumentami - czuję się w obowiązku przedstawić stanowisko nfz+wku)

oni ciężką pracą wnioskującą wynaleźli leki na wszystkie choroby, a jak
zszedł - to tylko i wyłącznie jego samego wina...

5. Data: 2018-01-29 08:36:27

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... a gdyby tak jeszcze takiego raczka dało się wyhodować... toż to czysty
>zysk...
>
> (przepraszam, taki mały żarcik, bo ogólnie nie do śmiechu)

Jaki żarcik? Prawie każdy artykuł naukowy na temat nowotworuw zawiera w
środku coś w stylu:
szczury / myszy laboratoryjne w ten lub tamten sposub doprowowadzono do
posiadania nowotworu,
i podzielono na 2 grupy....

A u ludzi?
Już jest znane szereg wirusuw wywołującyh raka.
Najbardziej znane to pewnie HPV (ginekologia) i HBV i HCV (wąroba).
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag o ad 2 nagrywanie wizyty
Re: Kilka uwag ad 1 anonimowość