baba

1. Data: 2018-03-15 20:22:27

Temat: baba
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

takie techniczne pytanie,

taka weźmy typowa baba,

wiadomo, całe życie chce się bawić bawić i bawić...

czy istnieją jakieś (unijne instytucje) którymi można się wyręczyć, aby
zaspokajały chęć zabawy tej typowej baby?

coby mieć trochę spokoju...

jak w nowym systemie rozwiązano ten problem?

2. Data: 2018-03-15 21:08:51

Temat: Re: baba
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaspokajały chęć zabawy tej typowej baby?
>
> coby mieć trochę spokoju...
>
> jak w nowym systemie rozwiązano ten problem?

Myślę, że takie problemy mogą mieć Arabi.
U nas jest ruwnouprawnienie, i bawić całe życie lubią się panowie.
Wystrczy wejść do windy w jakimś biurowcu: stare konie a gadają tylko o
stszelankah.

A nim były pupularne gry kompterowe panowie wraz z wikiem uwielbiają coraz
droższe zabawki:
scyzoryk i latarka na początek potem pewnie rower, motor, telewizor,
autko...

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-03-16 22:26:41

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no w sumie fakt,
obecny model zaleca jakby "totalne konkurowanie w związku" [R]
co "jest optymalne" [R]

4. Data: 2018-03-17 08:15:53

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no w sumie fakt,
> obecny model zaleca jakby "totalne konkurowanie w związku" [R]
> co "jest optymalne" [R]

Nie słyszałam. Jest to idiotyczne i obecnie pszy modzie na punkty, rankingi,
teleturnieje, intuicyjnie oczywiste,
ale jednocześnie okropne.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2018-03-18 14:45:29

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-15 o 19:22, denat 'POPIS/EU pisze:
> [...]
> zaspokajały chęć zabawy tej typowej baby?
>
> coby mieć trochę spokoju...
>
> jak w nowym systemie rozwiązano ten problem?
sa panie funkcjonujace, i panowie tez, w ramach ubezpieczenia, trzeba
troche poszperac w oburzeniach Polakow

--
gazebo

---
Avast.

Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam
Co to jest koronka dotycząca zęba?
Ostatnio jak chodzę do lekarza to te wizyty wyglądają tak.
kwestie merytoryczne