1. Data: 2018-02-17 04:25:53

Temat: Mariusz Załuski - medyk handlujący krwią
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zleca, przy badaniach analitycznych,
pobranie dużych ilości krwi (20-120ml),
bez zgody pacjenta, nawet po krwotoku,
niszcząc zdrowie pacjentowi.
Czyli handluje krwią, mafiozo.
Robi doświadczenia na ludziach jak w obozie koncentracyjnym.

16 kwietnia 2015 pobranie 20-40ml krwi pielęgniarka Joanna Nagraba
POZ nr 2 w Wołominie
16 grudnia 2016 pobranie 120ml krwi pielęgniarka Dorota Wojak
POZ nr w Wołominie

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2018-02-17 19:35:53

Temat: Re: Mariusz Załuski - medyk handlujący krwią
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

standard, coś mówił o żelazie (tak strzelam)?

3. Data: 2018-02-17 21:19:04

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> standard, coś mówił o żelazie (tak strzelam)?

Coś ty.
Pszecież jego celem jest mi szkodzić.

Apropo żelaza, około 2 miesiące pszed tym zdażeniem,
byłam , jeszcze w trakcie krwotoku u medyczki.
Ona od pierwszego wejżenia (pęknięta u mnie bez powodu warga, prawie
krwawiąca , a bez urazu, pewnie i inne oznaki ) gada:
- Pani brakuje żelaza.
-Mi?! To nie możliwe, ja jestem mięsożerna.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2018-02-18 16:03:19

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-17 o 20:19, Stokrotka pisze:

> [...]
> krwawiąca , a bez urazu, pewnie i inne oznaki ) gada:
> - Pani brakuje żelaza.
> -Mi?! To nie możliwe, ja jestem mięsożerna.

zycie jest po to zeby szkodzic, nie daj sie zwariowac do reszty

--
gazebo

---
Avast.

5. Data: 2018-02-26 22:32:44

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zgodził bym się z Prelegentem...

tym z modelu jakoś nie szkodzi...

Co to jest koronka dotycząca zęba?
Ostatnio jak chodzę do lekarza to te wizyty wyglądają tak.
kwestie merytoryczne
Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie