Re: Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam

From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam
Date: Tue, 6 Mar 2018 07:44:37 +0100

> teraz wszystkim będzie zarządzała "sztuczna inteligencja" [R]
>
> ponieważ jak widać, na 90% chorób nie ma żadnych leków,
>
> to program nadzorczy będzie po prostu losował sobie z puli jakikolwiek
> lek...
>
> dzięki temu system będzie nowoczesny (oparty o statystykę)
>
> a i naród szczęśliwy bo wytłucze jakichś buraków...

W pełni się zgadzam.
To będzie "sztuczna inteligencja lekarska".

Swoją drogą, normalny komputerowy program diagnostyczny ,
zastępujący medyka byłby dużo tańszy od zgrai konowałuw,
jego trafność była by większa,
a zagrożenie z użycia mniejsze.
Dodatkowo, wydaje się, że wcale nie byłby drogi,
nawet nie biorąc pod uwagę masowości.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)