co to jest burgur

1. Data: 2004-01-04 18:06:06

Temat: co to jest burgur
Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj oglądalem program o kuchni libańskiej.Prezenterka pokazywał jak
upiec - no nie wiem jak to nazwać inaczej - placek mięsny z farszem.W sumie
wszystko było jasne i proste oprócz jednego składnika ,do mięsa wsypała coś
co nazwała "burgur" wygladało to jak tarta bułka lub jakaś odmiana kaszy.
Czy ktoś może wie co to jest burgur ?/mam nadzieję ,że dobrze zrozumiałem
nazwę/
JanuszH

1. Data: 2004-01-04 18:17:07

Temat: Re: co to jest burgur
Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JanuszHr napisał:
> [...]
> Czy ktoś może wie co to jest burgur ?/mam nadzieję ,że dobrze zrozumiałem
chyba nie, kaszka nazywa sie bulgur i jes w supermarketach.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-01-04 18:22:54

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś może wie co to jest burgur ?/mam nadzieję ,że dobrze zrozumiałem

Może burghul? :)
To ziarna pszenicy namoczone i wysuszone, a później pozbawione łuski i
utłuczone na grubą kaszę. Jest bardzo popularną potrawą w krajach
arabskich Bliskiego Wschodu.
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-04 18:29:33

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 4 janvier 2004 ŕ 19:06:06, JanuszHr a écrit :

> [...]
> Czy ktoś może wie co to jest burgur ?/mam nadzieję ,że dobrze zrozumiałem

To jest bulghour / boulghour, rodzaj kaszy z pszenicy

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-01-04 20:40:58

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> To jest bulghour / boulghour, rodzaj kaszy z pszenicy

A czy to się czymś różni od kaszy kus-kus ?

pozdrawiam, misiczka

--
Puste worki nadyma wiatr, bezmyślnych ludzi-próżność
(Sokrates)

1. Data: 2004-01-04 20:52:55

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. napisał:

> Kuskus jest o wiele drobniejszy. Bulghour przypomina raczej faktura
> kasze gryczana

Więcej: http://www.gastronomie.pl/produkty/kuskus/kuskus.htm
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-04 20:53:40

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-04 21:05:10

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w wiadomości

> A czy to się czymś różni od kaszy kus-kus ?

jest grubszy i trzeba go dluzej trzymac pod wrzatkiem? imo nie jest w smaku
jakis taki egzotyczny - po prostu kasza:)

1. Data: 2004-01-05 07:52:15

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:
> To jest bulghour / boulghour, rodzaj kaszy z pszenicy

A w Stanach jest to po prostu bulgur :-)
Kasia

1. Data: 2004-01-05 21:32:24

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kuskus jest o wiele drobniejszy. Bulghour przypomina raczej faktura
> kasze gryczana

A czy to ma ksztalt ryzu, tylko jest drobniejsze? Bo chyba wlasnie tego
poszukuje. Ksztalt ryzu, tylko mniej wiecej o polowe mniejsze ziarna, w
smaku przypomina kuskus.

placki ziemniaczane z sosem z kurek?
ziemniaczane ciastka (?)
Soczki z sokowirówki - propozycje