Re: co to za choroba / gdzie leczyc 2

Data: 2006-11-23 22:23:03
Temat: Re: co to za choroba / gdzie leczyc 2
Od: "Maja" <j...@i...pl>

Tomek napisał(a):
> Użytkownik "Josef" napisał

> Podobno wykluczone... NIektorzy lekarze podejrzewaja sie parkinsona a inni
> zdecydowanie wykluczja :/
>

> pzdr, Tomasz

Jeżeli chodzi o dobrego neurologa (szczególnie jeśli chodzi o
Parkinsona), to owszem, znam (Warszawa). Oprócz prowadzenia prywatnej
praktyki, pracuje również w szpitalu, więc gdyby była potrzeba
hospitalizacji, myślę, że nie byłoby z tym problemu.
To samo w kwestii internisty, kardiologa i okulisty. Naprawdę
renomowani, bardzo dobrzy specjaliści (wszyscy w Warszawie). Wszyscy
przyjmują prywatnie, jednocześnie pracują w szpitalu, więc gdyby
coś, mogą położyć (tylko internista nie pracuje obecnie w
szpitalu).Jeżeli jesteś zainteresowany, mogę podać namiary, ale
niestety jutro. Zostawiłam notes w pracy.

Pozdrawiam,
Maja