Re: coś nas pogryzło ?

Data: 2006-06-26 11:03:23
Temat: Re: coś nas pogryzło ?
Od: "polsilver" <d...@o...pl>

> Witajcie, Dzisiejszej nocy wielokrotnie budziłem się z uczuciem jakby
> gryzły mnie komary. Rano stwierdziłem iż mam na całym ciele ślady jakby
> ukąszeń ale bez wyraźnych punktów, lekko opuchnięte. Jest ich najwięcej w
> okolicach kostek u nóg , przegubach dłoni, na biodrze, kostkach palców
> dłoni i mam opuchnięte kąciki oczu u nasady nosa. Wszystko to swędzi, mimo
> iż wypiłem wapno. Ciekawostką jest iż żony nic nie pogryzło a córka śpiąca
> w innym pokoju ma podobne objawy jak ja , tylko mniejsze.
> Nie znalazłem w domu komarów, pająków ani meszek. Co to może byc ???

Witam.
Pogryzło, albo i nie pogryzło. To, co opisujesz wygląda na ostrą pokrzywkę.
Możliwe, że wystąpiła po ukąszeniu jakiegoś owada, ale nie nie musiała. Mogą
to powodować alergeny wziewne, czynniki fizyczne, chemiczne itd. Spróbuj
wziąć jakiś bloker receptorów histaminy. Jeżeli się będzie powtarzało lub
przedłużało, to wyprawa do Dermatologa.
Pozdrawiam.