coś nie tak :( ??

11. Data: 2005-12-03 22:20:28

Temat: Re: coś nie tak :( ??
Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:dms88m$7sc$1@inews.gazeta.pl...

> Tobie zas gratuluje podejscia do tematu, czyli "na huki". Dobry lekarz nie
> bedzie krzyczal, tylko wyjasni. Moze przeczytalas jakas ulotke (na zadnej
> moich nie bylo o wielkich zagrozeniach - ktore Twoje takowa zawieraly???)
> za to nie dokopalas sie jeszcze do netykiety. Maly hint: odpowiadaj pod
> czyjas trescia, hint2: tnij cytaty.

Najmocniej przepraszam wszystkich ktorych urazilam poprzednim postem, nie
bylo to moim celem. przepraszam rowniez za pisanie nad postem i zle ciecie.
Juz tlumacze moje zachowanie.
Branie tabletek regularnie ma swoje cele-ma zapobiegac ciazy, a uklad
hormonalny czlowieka szczegolnie kobiety to nie zegarek, ktory mozna
przestawiac wedlug swojego widzimisie. Zareagowalam troche za ostro za co
jeszcze raz przepraszam, ale Katia i nie tylko ona, bo wiele osob tak robi
moze naprawde zrobic sobie krzywde. I nie chodzi mi tylko o teraz, ale
problemy z hormonami moga jej utrudnic zycie.
Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam wszystkich urazonych.

--

c...@w...pl

12. Data: 2005-12-03 22:26:54

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Dla organizmu nie ma znaczenia, czy przerwe robisz co miesiac, czy co pol
> roku. Proponuje troche poczytac.

Dla organizmu ma znaczenie. Zauwaz ze tabletki bierze sie tak by zastapic
normalny cykl z wylaczeniem owulacji. poczytaj o zmianie poziomu hormonow w
roznych dniach cyklu i przemysl jeszcze raz czy rzeczywiscie staly poziom
danego hormonu nie robi zadnej roznicy.

c...@w...pl

13. Data: 2005-12-03 22:29:51

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No popatrz, a ja z blogoslawienstwem lekarza robie przerwe co trzy
> opakowania :-)

Sa tabletki i tabletki. Jesli robisz to pod kontrola lekarza to ok ale
eksperymenty na wlasnym organizmie to nie jest dobry pomysl.

c...@w...pl

14. Data: 2005-12-03 22:33:48

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:dmsb2f$jb8> własnie. A jak opowiesz o tym pseudoświetnej lekarce, to
zacznie wrzeszczeć.
> A pseudoswietna, bo na pytanie o antykoncepcje odpowiada pytaniem "a jakie
> chce pani tabletki?" no comments, ale pewnie JustynaN wlasnie do takich
> chadza.

Do lekarza chodze prywatnie odkad na opis problemu (bolesne miesiaczki z
wymiotami) uslyszalam ze po urodzeniu dziecka mi przejdzie.
Prywatnie nie mam takich problemow. A tabletki wiekszosc lekarzy "wybiera na
oko". Na zasadzie:
ile pani ma lat?
ile pani wazy?
no to ....

c...@w...pl

15. Data: 2005-12-03 23:07:24

Od: "Katia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za odp
...no to nieźle nabroiłam :(

16. Data: 2005-12-03 23:44:01

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz szczegolnie Ciebie musze przeprosic za wczesniejszy napad to
rowniez uspokoic. Krzywdy sobie nie zrobilas ale nie lepiej nie probuj
wiecej takich eksperymentow bez konsultacji z lekarzem. Jeden raz Twoj
organizm Ci wybaczy.

17. Data: 2005-12-04 11:38:48

Od: "Katia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

spoko :)
raz starczy, więcej kombinować sama nie będę !

18. Data: 2005-12-04 17:00:04

Od: "egomaniac" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@w...pl> napisała:

> [...]
> problemy z hormonami moga jej utrudnic zycie.
> Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam wszystkich urazonych.

Nie wiem jak pozostali, ale ja wybaczam :-)

Pozdrawiam.

19. Data: 2005-12-04 19:04:40

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW, a wlasciwie to obok watku: pokaz mi lekarza, ktory sam powie
pacjentce o
> metodzie Juzpe??
Czy mogłabys napisac coś więcej o tej metodzie??
Ula

20. Data: 2005-12-05 07:51:07

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulcia <u...@g...pl> napisał(a):

> pacjentce o
> Czy mogłabys napisac coś więcej o tej metodzie??

gugle Sloneczko ;-)), np. tu: http://www.pfm.pl/u235/navi/199182
hint: stosuje się w przypadku "awaryjnym", i nie musisz wcale prosić o
postinor

Zdrówki
Hania

Bol zeba leczonego kanalowo