coś z jednego garnka

1. Data: 2001-10-24 08:34:13

Temat: coś z jednego garnka
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede mną impreza - w sobotę. Przyjdzie kilkanaście osób. Chciałabym
przygotować ciepłą potrawę ale już w piątek, w sobotę zrobię tylko jakieś
sałatki. Najlepiej coś jednogarnkowego, tylko do odgrzania. Przepraszam za
wyliczankę ale powiem co już było i nie chciałabym się powtarzać: Bigos,
Chilli con carne, Musaka, Bami Goreng, Duszonki ziemniaczane, Pierogi,
Sajgonki.
Może macie jakiś sprawdzony przepis, może coś orientalnego...?
Z góry dziękuję!

Ela

begin 666 Maryla Migdal.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..DUI9V1A;#M-87)
Y;&$-"D9.
M.DUA<GEL82!-:6=D86P-"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z;6%
R>6QA;6E
M<&]C>G1A+F]N970N<&P-"E)%5CHR,# Q,3 R-%0P.#,T,3-:#0I%3D0Z5D-!
$4D0-"@``
`
end

1. Data: 2001-10-24 08:48:13

Temat: Re: coś z jednego garnka
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r5uqc$ffl$...@n...onet.pl...
Bigos,
> Chilli con carne, Musaka, Bami Goreng, Duszonki ziemniaczane, Pierogi,
> Sajgonki.
> Może macie jakiś sprawdzony przepis, może coś orientalnego...?

A może zupy na gęsto z mięskiem: gulaszowe, meksykańskie?
Może leczo z kabaczka, pomidorów, papryki, kalafiorka i parówek dobrych.
Może zupkę chińską z kurczakiem i pędami bambusa?
Może risotto z kurczakiem i warzywami?

Wkn

1. Data: 2001-10-24 08:51:04

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Boeuf Strogonow proponuje.
1/2 kg wołowiny,
mąka,
tłuszczu,
1 cebula,
śmietana (do smaku)
2 swieze papryki
ketchupu (do smaku)
papryka,
sól,
pieprz

Wołowinę pokroić w paski długości 5 cm, szerokości 1 cm i grubości 1 cm.
Oprószyć mięso solą, pieprzem i mąką, obsmażyć na silnie rozgrzanym tłuszczu na
złoty kolor, nie dosmażać. Na pozostałym ze smażenia tłuszczu sporządzić
zasmażkę z cebuli i mąki z dodatkiem przypraw, rozprowadzić ketchupem i
śmietaną, dodac paprykę pokrojoną w kostkę, zagotować. Doprawić do smaku, polać
zrumienione mięso.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-24 08:56:47

Od: "Anka P." <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przede mną impreza - w sobotę. Przyjdzie kilkanaście osób. Najlepiej
coś >jednogarnkowego, tylko do odgrzania.

Kiedys moja najlepsza qmpela zrobila na impreze wlasnie takie danie do
odgrzania.
Nazwala to 'Kurczakiem po indyjsku'. Potrawa nieskomplikowana , a bardzo
smaczna , wszyscy brali dokladke.

nie podam Ci proporcji , sama musialabys ustalic ile i czego na dana
ilosc osob , ktora bedziesz goscic ;-)

skladniki:
ryz
curry
filety z kurczaka
pieczarki
cebula
czosnek
sol
pieprz

Ryz gotujesz w osolonej wodzie z curry , chodzi o to zeby woda miala
zolty kolor , ktorego pozniej nabierze ryz. Cebulke z czosnkiem,
pieczarkami i kurczakiem smazysz na patelni. Po ugotowaniu , odcedzeniu
ryz mieszasz ze skladnikami z patelni , doprawiasz do smaku , curry ,
sola i pieprzem.

Potrawa jak widzisz bardzo prosta , a jednoczesnie warta polecenia ;-)

matka

1. Data: 2001-10-24 09:14:29

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Przede mną impreza - w sobotę. Przyjdzie kilkanaście osób.
> Może macie jakiś sprawdzony przepis, może coś orientalnego...?

moze nie orientalnego ale wegierskiego
idealny wydaje sie bogracz ( zupa gulaszowa)- do zimnego piwka
przepis znajdziesz 19.pazdziernika w postach "Bogracz"

Jola L-L

1. Data: 2001-10-24 09:40:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Sajgonki.
>Może macie jakiś sprawdzony przepis, może coś orientalnego...?

nie egzotyczne, ale dobre - moja Mama robila swietne - kurczak w
beszamelu, ktory to beszamel byl wzbogacany duza iloscia startego
sera i, tuz przed podaniem, sokiem z cytryny.
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-24 11:34:23

Temat: Odp: coś z jednego garnka
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może leczo z kabaczka, pomidorów, papryki, kalafiorka i parówek dobrych.
> Może zupkę chińską z kurczakiem i pędami bambusa?

Może coś więcej napiszesz o tej zupce chińskiej...

Ela

1. Data: 2001-10-24 13:32:23

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r69c9$1aa$...@n...onet.pl...

> Może coś więcej napiszesz o tej zupce chińskiej...

a mogę bezczebelnie wkleić linka do tej mojej zupki?
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=5

Wkn

1. Data: 2001-10-24 13:33:00

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mogę bezczebelnie wkleić linka do tej mojej zupki?
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=5
>
> Wkn

Bezczebelnie? Tak :o)

Ela

1. Data: 2001-10-24 17:00:00

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdzone i pyszne.

Na 4 osoby

Pol szklanki suchej fasoli zalac wrzatkiem, podgotowac 3 minuty i
odstawic do wystygniecia. Przelac przez sito i myc fasole palcami pod
bierzaca woda. Powtorzyc. Za trzecim razem gotowac, az zupelnie miekka.
2 cebule usmazyc na brazowo, zalac patelnie pol szklanki wody i
zeskrobac. Dodac do fasoli. Na patelni usmazyc kilka kurzeczych
kielbasek (okolo pol kilo), zalac patelnie woda, zeskrobac i dodac do
fasoli. Dusic wszystko razem godzine, dodac maggi, sosu sojowego, soli i
pieprzu do smaku.
Podawac z chlebem.
Magdalena Bassett

kapary- co z nich?