coś z jednego garnka

1. Data: 2001-10-25 16:48:29

Temat: Re: coś z jednego garnka
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
news:3BD6F38E.D0958E37@west.net...
> Sprawdzone i pyszne.
>
> Na 4 osoby
>
> Pol szklanki suchej fasoli zalac wrzatkiem, podgotowac 3 minuty i
> odstawic do wystygniecia. Przelac przez sito i myc fasole palcami pod
> bierzaca woda. Powtorzyc. Za trzecim razem gotowac, az zupelnie miekka.
> 2 cebule usmazyc na brazowo, zalac patelnie pol szklanki wody i
> zeskrobac. Dodac do fasoli. Na patelni usmazyc kilka kurzeczych
> kielbasek (okolo pol kilo), zalac patelnie woda, zeskrobac i dodac do
> fasoli. Dusic wszystko razem godzine, dodac maggi, sosu sojowego, soli i
> [...]

Wyglada pysznie, ale u mnie odpada,bo za dlugo mi gotowac te fasole. Ale
chetnir bym sprobowala, jak bedziesz robila, zawiadom, wpadne posmakowac.
Tylko roznice czasu musze uwzglednic :-)))

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-10-25 19:56:56

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Grażyna SZkudlińska" wrote:

> [...]
> chetnir bym sprobowala, jak bedziesz robila, zawiadom, wpadne posmakowac.
> Tylko roznice czasu musze uwzglednic :-)))

Uzyj fasole z puszki, i od razu bedziesz miala wstepne do Cafe za Slupem.
Magdalena Bassett

kapary- co z nich?
penne z klopsikami
Czosnek