cukier puder

1. Data: 2002-12-16 19:12:36

Temat: cukier puder
Od: "Magda " <m...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, przepis na cos tam zaklada cukier krysztal, ale on zostaje w tym
produkcie wyczuwalny. Chce go zamienic na cukier puder, czy ktos podpowie mi
w jakiej proporcji. magda

1. Data: 2002-12-16 20:42:58

Temat: Re: cukier puder
Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magda " <m...@j...krakow.pl> napisal
> [...]
tym
> produkcie wyczuwalny. Chce go zamienic na cukier puder, czy ktos

Mozesz wsypac ta porcje cukru , która jest
potrzebna do produkcji, do mlynka do kawy
( wyczyszczonego) lub do innej maszyny, która
Ci zmieli ten krysztal.
Ja tak robie w maszynce ( nie wiem jak to sie nazywa)
do miksowania zupek dla dzieci.

lub
Szklanka Lyzka

cukier krysztal 180g 12g
cukier puder 160g 10g

Kasia

1. Data: 2002-12-16 21:39:26

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ja biore wtedy zawsze tyle ile podaje przepis, bo ze 100 gram cukru
krysztalu zrobic mozna 100 gramm cukru-pudru. Albo myle sie?
Monika

1. Data: 2002-12-16 21:40:45

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wystukała w wiadomości <atlh13$gob$06$1@news.t-online.com>:

> Ja biore wtedy zawsze tyle ile podaje przepis, bo ze 100 gram cukru
> krysztalu zrobic mozna 100 gramm cukru-pudru. Albo myle sie?

Z gramami chyba problemu nie ma. Gorzej jak w przepisie mierzą cukier na
szklanki :)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-12-16 21:59:24

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

no to cukier w szklance odmierzyc i potem zwazyc.

Monika

"Jo'Asia" <J...@r...art.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Z gramami chyba problemu nie ma. Gorzej jak w przepisie mierzą cukier na
> szklanki :)
>
> Jo'Asia
>
> --
> __.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl
.-=-.__
> --<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/
<()>--
> .__.'| ....................................................
..
|'.__.

1. Data: 2002-12-17 09:08:09

Od: lisek <m...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie www.kulinaria.pl jest przelicznik roznych produktow:
http://www.kulinaria.pl/artykuly.asp?id=8
wedlug niego:

łyżeczka łyżka szklanka
Cukier kryształ 5g 15g 220g
Cukier puder 3g 10g 200g

pozdrawiam
lisek

Jo'Asia wrote:

> Z gramami chyba problemu nie ma. Gorzej jak w przepisie mierzą cukier na
> szklanki :)
>
> Jo'Asia

trawa cytrynowa
Pierniczki pyszne ze stronki Wkn