Re: czajnik elektryczny

Data: 2015-01-11 21:41:15
Temat: Re: czajnik elektryczny
Od: adam <a...@w...pl>

> Skuteczny klej będzie droższy niż nowy czajnik (<20zł).

Nie takie to proste. Za dwie dychy kupisz podstawowy chiński wyrób,
herbata jest po nim naaromatyzowana rozmaitymi polimerami co najmniej na
trzy lata.
Trzeba się naprawdę naprzerzucać tych czajników, żeby wybrać te
nieśmierdzące. Przerabiałem. Jakoś biały plastik mniej śmierdzi od
czarnego, ale w końcu kupiłem firmowy (możliwe że też chiński, ale
firmowy) za >100 i cieszę się aromatem ...herbaty.