czajnik elektryczny

21. Data: 2015-01-12 20:46:52

Temat: Re: czajnik elektryczny
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 21:41:15 UTC+1 użytkownik aaadam napisał:

>Ten z obrazka jest biały, ale raczej z tych ~20zł.
>Można też kupić szklany (50-100zł), polecam bo sam używam, w końcu czajnik
>jest czyszczony z kamienia :-)

Najfajniejsze są porcelanowe, ale trochę wyższa półka.

22. Data: 2015-01-12 23:06:18

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-12 20:32, ZbyszekZ pisze:

> Ten z obrazka jest biały, ale raczej z tych ~20zł.
> Można też kupić szklany (50-100zł), polecam bo sam używam, w końcu czajnik jest
czyszczony z kamienia :-)

Ten z obrazka to Philips i choć biały, to kosztował dużo więcej niż 20
zł. :-)

Krycha.

23. Data: 2015-01-12 23:25:41

Temat: Odp: czajnik elektryczny
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mój czajnik ma lekko uszkodzoną przezroczystą dolną część
> co powoduje sączenie się wody z dolnej części kontrolki
> http://tnij.org/voebibo
> Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
> aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?
> Wyrzucić jeszcze szkoda.
>
> Pozdrawiam Krycha.

Ja tam sie nie znam, moze ktos fachowy sie wypowie co do mojej propozycji,
ale pomyslalam o kleju polimerowym. Pewnie uszczelni, ale pojecia nie mam
czy to bedzie bezpieczne dla zdrowia.
http://www.uszczelniacze.com/kleje/uniwersalne/polim
erowy

Gdybys sie jednak zdecydowala na zakup nowego, polecam Philips - u mnie
dziala od 18 lat, a uzywam go naprawde intensywnie - m. in. dlatego, ze w
ogole nie gotuje wody na gazie, zalewam wszystko wrzatkiem z czajnika,
sparzam tez i cytrusy (przed obraniem - bo pryskane) i warzywa.

Pozdrawiam
@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

24. Data: 2015-01-13 03:47:14

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"XL" ml4qrgtjmurm$.1npp7o6ul0ngd$....@4...net

> To tylko tak wygląda niepozornie - ale nic nie pomoże, powinnaś wyrzucić.
> Miejsce wyjątkowo newralgiczne, bo narażone jednocześnie na duże zmiany
> temperatury i wilgoć/parę, w dodatku plastik na pewno już jest porowaty -
> więc nie ma nieszkodliwego sposobu, aby to trwale zabezpieczyć.

Ja bym dotknął lutownicą. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

25. Data: 2015-01-13 03:48:29

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"XL" 1r9k6hq1gd3dh$....@4...net

> Przed wyrzuceniem czajnika wypróbuj może tylko klej na gorąco (choć wg mnie
> nie ma sensu na dłuższą metę) - ale tylko po idealnym osuszeniu wszystkich
> szczelin i porów w okolicy tego uszkodzenia, tj zagotuj wodę, zaraz wylej
> ją i wysusz ścierką wnętrze i zenętrze czajnika, żeby wszystko było gorące
> i szybko wyschło. To nie wystarczy - postaw czajnik na kaloryferze na jakiś
> tydzień. Potem zaklajstruj uszkodzenie od zewnątrz (z dużym zapasem!)
> klejem na gorąco i używaj czajnika dopiero po całkowitym wystudzeniu i
> zastygnięciu kleju. Jednak nie przewiduję trwałej skuteczności.

Kleje bywają toksyczne.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

26. Data: 2015-01-13 07:51:16

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):

>Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie
ejst szkodliwy ani toksyczny
> ( protezy takim kleją). Skutecznośc nie będzie duża a wrecz może się nie udać.

Idiota.

27. Data: 2015-01-13 09:32:50

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 23:06:20 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> Ten z obrazka to Philips i choć biały, to kosztował dużo więcej niż 20
> zł. :-)

Czajnik nie kosztował, kosztowała marka, kup taki za dwadzieścia i ten Philips ze
starego przyklej na nowy. Zachowasz dotychczasową inwestycję :-P

--
ZZ@private

28. Data: 2015-01-13 19:37:25

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-12 23:25, @ pisze:

> [...]
> w ogole nie gotuje wody na gazie, zalewam wszystko wrzatkiem z czajnika,
> sparzam tez i cytrusy (przed obraniem - bo pryskane) i warzywa.

Ten mój to też Philips i działał ponad 10 lat bez problemów.
Plastik już się zużył. Nic nie jest wieczne.
Pójdzie do recyklingu. Lubiłam go.

Krycha.

29. Data: 2015-01-14 10:21:38

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.15 19:37, Krycha pisze:

> Pójdzie do recyklingu. Lubiłam go.

Na lubienie nie ma rady, zatem pozostaje jeszcze metoda, która przywróci
przynajmniej podstawową funkcjonalność czajnika - możliwość zagotowania
w nim wody: proszek do uszczelniania chłodnicy samochodowej. Sprawdzone
na przeciekającym od nowości czajniku, ale potem służył on do przegotowania
wody do podlewania storczyków, bo ponoć te kwiatki taką uwielbiają.

--
collie

30. Data: 2015-01-14 18:43:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2015 10:21:38 +0100, collie napisał(a):

> [...]
> na przeciekającym od nowości czajniku, ale potem służył on do przegotowania
> wody do podlewania storczyków, bo ponoć te kwiatki taką uwielbiają.

Miękką. Gotowanie to jeden ze sposobów na otrzymywanie takowej. Ale zamiast
tego wystarczy ekologicznie deszczówki nałapać, zamiast nabijać sobie
rachunek za prąd.

Jaka sprezarke kupic???
młynek
Jaki pies na podwórko do pilnowania