Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "ksRobak" <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: czas... a koniec.
Date: Fri, 10 Aug 2007 09:17:04 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 116
Message-ID: <f9h397$1j2$1@inews.gazeta.pl>
References: <cn2uusbodc17$.3bhxb0ojltn8.dlg@40tude.net>
<3...@n...onet.pl>
<1do5q9ycwzri1.hpy3mhogcetm$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: chello087206246089.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1186730089 1634 87.206.246.89 (10 Aug 2007 07:14:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Aug 2007 07:14:49 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
X-User: robakks
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.filozofia:146378 pl.sci.psychologia:377649
Ukryj nagłówki
pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
"'''|''' Judy" <m...@j...new>
news:1do5q9ycwzri1.hpy3mhogcetm$.dlg@40tude.net...
> Dnia 9 Aug 2007 18:46:53 +0200, lajkonix napisał(a):
>>
>>> Dnia 9 Aug 2007 15:47:26 +0200, lajkonix napisał(a):
>>>> A wracając do kwestii czasu i końca. Rozwiązałeś jużbrat problem percepcji
>>>> własnego początku i końca bez odwoływania się do otoczenia?
>>> Nie, ale póki co poczytaj sobie to, to będziemy mieli o czym
>>> p[ogadać, naprawdę warto... oprócz końcówki, bo na fizyce
>>> to sie chłop zupełnie nie zna :o) już my sie chyba lepiej znamy,
>>> no ale wątek psychologiczny jest absolutnie odjazdowy !
>>>
>>> http://rafal.nowara.googlepages.com
>> Nobrat, poważna praca. Ale jeśli ona ma być dowodem na to ze człowiek
>> stworzył sam siebie, to ja w to nie wchodzę.
> Nie, brat, nie o to chodzi, przecież w końcu niczego nie wiemy
> na pewno, istotne są struny prawdy, a to mi wygląda na szczał w 10 :o)
> ewentualnie w 9,5.
>> Co do fizyki - jak na ekonomistę, facet jest całkiem niezłym fizykiem....
> Ok., tak tylko żartowałem, bo trochę za bardzo to przypomina
> koncepcję prof. dr Pająka :o)
>
> > Lajkonix
> > panta rei - wszystko w płynie
> --
> hej.brat !
>
> <oo>___ ~* * - `@'-
> ( _ ) . _ )
> ....Judy............................................
........
Zachęcony pańskim zaproszeniem do dyskusji wyrażonej słowami:
"poczytaj sobie to, to będziemy mieli o czym p[ogadać, naprawdę warto... "
otwarłem tę stronę http://rafal.nowara.googlepages.com/teoriaprzywodztw
a.pdf
i czytam:
<< Mowa ciała jest zakodowana w DNA (*4), i składa się z nieświadomie
wysyłanych (*5) sygnałów które są również nieświadomie odbierane i
interpretowane (*6). Język ten jest płynnie rozumiany nie tylko przez
członków tej samej grupy, ale przez wszystkie osobniki danego gatunku
a nawet gromady (*7).>>
oraz:
<<Jeśli ciemna energia jest odwrotnością materii, musi być ona
pozbawiona masy. Dlatego fotony i inne cząstki o masie zero, powinny być
zaklasyfikowane jako wykrywalne manifestacje ciemnej energii.
Fotony podążają za zmieniającymi się właściwościami ośrodka
którego są częścią.>>
a także "Wnioski":
<< Dwa opisane memy behawioralne oraz stojące za nimi mechanizmy
decyzyjne są naukową podstawą dualizmu natury ludzkiej. Fundamentem
wszystkich najważniejszych systemów filozoficznych i biologiczną definicją
grzechu i dobrego uczynku. Teoria Przywództwa pokazuje w jaki sposób,
po upływie 90 milionów lat, Homo Sapiens i jego cywilizacja stały się
logicznym i przewidywalnym ukoronowaniem rozwoju ssaków na ziemi.
Produktem biologicznej i społecznej ewolucji napędzanej i kształtowanej
przez samolubny gen przywództwa. Najbardziej skomplikowaną,
niepodzielną jednostkę genetyczną w ludzkim DNA - gen rodzica,
przewodnika i nauczyciela. Nośnik długowieczności, uśmiechu, inteligencji
i miłości. Najpotężniejszą siłę na ziemi.
Gen Pasterza.>>
/autor: 07.2007 <R...@g...com> /
__________________
mini komentarz:
1. W pierwszym cytowanym fragmencie - autor prezentuje swoje spostrzeżenie,
że czym innym jest rozumienie, a czym innym świadomość.
Pisze mniej więcej tak:
"Zwierzęta ( w tym ludzie) płynnie rozumieją co do siebie mówią, ale są tego
nieświadomi." <= rozróżnienie ROZUM a UMYSŁ (porównaj: małpi rozum).
2. W drugim cytowanym fragmencie na kanwie stwierdzenia, że
"Fotony są częścią ośrodka w którym podążają" - autor prezentuje
algebraiczną wielowymiarowość rzeczywistości w wymiarze 'masy bezwładnej',
którą można sformalizować zapisem:
WIELKOŚĆ = WYMIAR + WARTOŚĆ
Powyżesz w wymiarze masy bezwładnej przyjmuje postać:
"ciemna energia" = ZERO + urojenie
jak to nieświadomie rozumieć?
Banalnie. :-)
Obojętnie ile urojenia (amplitudy, długości fali) dodamy do ZERA, to masa
tej objętości się nie zmieni - dodajemny wszak "cząstki o masie zero";
choć koncentracja energii w tym obszarze ulegnie zmianie. :-)
3. W trzecim cytowanym fragmencie autor posiłkuje się podziałem społeczności
ludzkich na Pasterzy i baranów. barany jak wcześniej wspomniano "płynnie
rozumieją co do siebie mówią, ale są tego nieświadomi". Pasterze są
świadomi, że chcieliby być przywódcami stada, kopulować z jak największą
ilością samic (kadzidło), gromadzić jak największą ilość dóbr wszelakich (złoto)
oraz podporządkować sobie maksymalnie dużo baranów-niewolników (mirra).
Mirra, kadzidło i złoto - to trzy synonimy celu wyścigu Pasterzy:
władza, żądze i pieniądze.
Tak.
Pasterze jednak, choć płynnie rozumieją własne EGO to przecież nie są
świadomi, że ponad Pasterzami są 'pasterze Pasterzy', którzy stwarzają
i ograniczają warunki (Pasterzom) do hodowli baranów.
pasterze Pasterzy to LUDZIE WOLNI.
Człowiek WOLNY (intelektualista = hominid) nie buntuje się, lecz zapobiega, także
destryktywnej i antyludzkiej działalności Pasterzy (inteligentów = homonid). :-)
Jednym ze sposobów zapobiegania jest użycie siły.
Innym sposobem jest wierny opis faktów dokonanych i dokonujących się
w procesie zwanym życie.
PS. "homo homini lupus" <= w tej sentencji mowa o inteligentach i ich baranach
nieświadomych, że wraz ze swoimi przywódcami są "pionkami w grze". :)
. . .
Mądrość nie jest towarem - reklamuje się SAMA. ;-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na pl-sci-matematyka
~>°<~
|