Re: czemu to mnie tak wkurwia

Data: 2002-09-27 11:44:38
Temat: Re: czemu to mnie tak wkurwia
Od: Kreska <p...@i...pl>

"Mania" <m...@a...pl> dnia 26 wrz 2002 napisał/a:

> aha?
> a Ty? Ty czego oczekujesz?

Od kogo/od czego?
Już tylko (aż) przyzwoitości zwykłej/juz niczego dla siebie.
Mam nadzieję, ze to chwilowe:)
Czas na dystans

> :o)
> ano

..i powrót, po zrozumieniu?

> ale to chyba nie moje zycie :)

moje

> widze jednak, że posługujesz sie empatią

to też:)

> to miłe
> bardzo miłe :)

:)

> przejawiam symptomy przemęczenia?
> ;)

z doświadczenia:
bezskuteczność działania, niemoc, frustracja, wkurwienie...
to męczy;)

> ok - wpisuje na liste:
> f r u s t r a c j a
> moze wymyslimy coś jeszcze?

Ale po co? lepiej zużywac siły w próbach (ciąglych, do skutku)
odzyskania pewności siebie i poczucia własnej wartości;)
bo znasz swoją wartość chyba, tylko ktoś cię przekonał, że się mylisz.
A bylo inaczej - pamiętasz - chcesz, aby znowu było tak samo, ale teraz
już trudno to wykonać...

Wiem, wiem;) - to moje życie, zagalopowałam się:)

> dzienks
> :o)

ależ...:))

pozdrawiam ---- Kreska
--
Prawdziwym mędrcem jest ten, kto umie się uczyć od innych.
Nawet od szaleńców.