czeskie ogrody

11. Data: 2003-01-13 23:02:17

Temat: RE: czeskie ogrody
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

> A drzewo rododendronowe widziałeś podczas kwitnienia ?
>
> Pozdrawiam - Jagoda
Nie widziałem , czy to grzech:-)
:-) Bogusław

12. Data: 2003-01-14 00:15:01

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

> Nie widziałem , czy to grzech:-)
> :-) Bogusław

Grzech nie do odpuszczenia, że nie przyjechałeś do Miry .

Pozdrawiam - Jagoda (:-)

PS Niewiele spania Ci zostało do 5.30

13. Data: 2003-01-14 00:46:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> wrote in message
czny.pl...

> Maj, maj gdzieś tak na trzy dni żeby można sie było nagadać i poplotkować
> co nieco:-)

Gdzies kolo polowy maja to ja moze tez bym sie zalapal?
Ale nie na 3 dni, wybieram sie na oklolo tygodnia do Polski
i bede mial mnostwo rzeczy do zrobienia.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2003-01-14 07:09:32

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam w połowie maja, jesteśmy na działeczce, spotkanie możemy
zorganizować pod Ciebie , gdyż masz do nas najbliżej:-)
Pozdrawiam, Bogusław R.

15. Data: 2003-01-14 07:37:51

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:

> Zapraszam w połowie maja, jesteśmy na działeczce, spotkanie możemy
> zorganizować pod Ciebie , gdyż masz do nas najbliżej:-)
Trochę wcześniej będzie u nas oglądanie tulipanów, też zapraszamy.
Krzysztof

16. Data: 2003-01-14 07:41:28

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> wrote in

> Trochę wcześniej będzie u nas oglądanie tulipanów, też zapraszamy.

Tulipany? Tulipany!
Bede!
Pozdrowienia - Ewa Sz., w coraz lepszym humorze z powodu otwierajacych sie
perspektyw :-)

17. Data: 2003-01-14 07:42:20

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

O czeskich ogrodach już co nieco powiedzieliscie. Teraz mam pytanie na temat
czeskich skalniaków. Otóż niedawno znalazłam stronę Zdenka Rehacka na której
jest oferta roslin do sprzedaży. Jedno co mnie zaskoczyło to to, że te
rośliny są bardzo tanie ( albo po prostu źle przeliczyłam korony na
złotówki) z moich obliczeń wynika, iż np cypripedium guttatum sprzedaje on
za 150 koron na nasze to 18 zł. Czy ktoś kupował w Czechach kwiaty? I czy w
ogóle można legalnie,lub nielegalnie, przewieżć je przez granicę.
Kaśka

18. Data: 2003-01-14 08:06:33

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" napisała:

> Tulipany? Tulipany!
> Bede!
Super!
Zapraszamy!
Krzysztof

19. Data: 2003-01-14 15:37:11

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> [...]
> kwiaty? I czy w
> ogóle można legalnie,lub nielegalnie, przewieżć je przez granicę.

Legalnie możesz przewieżć rośliny ze świadectwem fito-sanitarnym, nie
dotyczy to storczyków tutaj obowiązuje dodatkowo CITES.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

20. Data: 2003-01-14 20:00:30

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupowalam rosliny z Czech poprzez pewien poludniowy klub milosnikow
roslin - nie pisze jaki bo nie wiem jak oni je sprowadzaja - hosty, lilie
orientalne i liliowce, duzo wiekszy wybor niz u nas, nowsze odmiany i ceny
przystepne.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Katarzyna Tkaczyk napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>za 150 koron na nasze to 18 zł. Czy ktoś kupował w Czechach kwiaty? I czy w
>ogóle można legalnie,lub nielegalnie, przewieżć je przez granicę.

kora dębu - dla mnie ważne
Zdjęcia i prośba do Jana i Rafała
Trawy - rozpoznanie
Witam.
(spam) Ogrodowe lampy stojące- producent