czeskie ogrody

21. Data: 2003-01-14 20:01:47

Temat: Re: czeskie ogrody
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka, posprawdzaj polaczenia moze do Krakowa tez mamy blisko :-)
Te tulipany tez bym poogladala.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

22. Data: 2003-01-14 21:29:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in message
> Majka, posprawdzaj polaczenia moze do Krakowa tez mamy blisko :-)
> Te tulipany tez bym poogladala.

Mnie też ciekawi, GDZIE zdołali je jeszcze upchnąć, bo dach spadzisty;-)

Pozdrawiam, Basia.

23. Data: 2003-01-20 14:12:15

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz napisał
> Majka, posprawdzaj polaczenia moze do Krakowa tez mamy blisko :-)

Witam. Nie było mnie prawie miesiąc.Teraz czytam 1150 postów.
Oczywiście, że są połączenia. Tylko podaj skąd będziemy jechać.
Pozdrawiam.
Majka

kora dębu - dla mnie ważne
Zdjęcia i prośba do Jana i Rafała
Trawy - rozpoznanie
Witam.
(spam) Ogrodowe lampy stojące- producent