czosnek niedźwiedzi

31. Data: 2007-03-20 18:25:01

Temat: Re: czosnek niedźwiedzi
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Ostaszewski" <j...@o...pl> wrote in message
news:etp4h8$l9s$1@news.dialog.net.pl...

> nie wpuszcza mnie na fotę...
> JO

http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Allium_ursinum.ht

Warto kupic u autora CD z Atlasem roślin i grzybów - cena niewygórowana a
coraz bogatszy. Jestem tam od samego początku, dzięki czemu w jakimś małym
skrawku przyczyniam się do wzrostu atlasu.

32. Data: 2007-03-20 20:08:57

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski napisał(a):
> [...] W każdym razie - nadal szukam cebul tego.
> Ma ktoś? Gdzie kupić?

Znasz:
http://tabaza.sapijaszko.net/

--
pozdr. Jerzy

33. Data: 2007-03-20 22:20:21

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):
> Ja chyba wiem, co jadles. Moj czosnek w ogrodzie (nie wszystkie gatunki)
> wypuszcza w pewnym momencie dluga, czasem skrecona lodyzke. Te jedrne
> lodygi sa wspaniale podsmazone na oliwie, albo w zapiekankach. Maja
> delikatny czosnkowy smak, ale nie pozostawiaja zapachu. U nas w
> ekologicznych sklepach mozna je kupic na peczki. Wyglada to tak:
>

> http://tinylink.com/?QzEYJG2rr8
>
> po angielsku nazywaja sie garlic skapes.
> Czy to to?
>
> Magdalena Bassett

No to skoro się wam chce ciągnąć: kępka nici, wysoka na 20-25 cm, same
nici! Pewnie coś było wcześniej, albo później. Jak mi to pokazała
koleżanka, któśra twierdziła, że to właśnie czeremsza, to nic innego nie
było. Kilka kępek sobie wygrzebałem na działkę i tam, chyba, rośnie.
Mówię "chyba", bo musiałbym skosić metr na metr, żeby poczuć intensywnie
smak, czyli dodać do surówki, sałatki itd. Stąd moje zniechęcenie.

JO

34. Data: 2007-03-20 22:26:31

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Znasz:
> http://tabaza.sapijaszko.net/

A kupić?

JO

35. Data: 2007-03-20 22:37:13

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):
> Ha!
> http://www.allegro.pl/item173843175_czosnek_niedzwie
dzi_tego_jeszcze_nie_bylo_.html

O! Ze też ja, durny, wcześniej nie pomyślał?!
Dzięki!

JO

36. Data: 2007-03-21 18:58:07

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Ostaszewski" wrote in message news:etnpjo$n03$1@news.dialog.net.pl...

> Łan, ale jaki? Taki, jaki widziałem/kupowałem kiszony we Lwowie (grubości
> porządnego szczypiorka, o,5 cm średnicy), czy taki
> cieniuteńki-włosiuteńki, jaki widuję w naszych dolnośląskich lasach? Skąd
> taka różnica?

Prawdopodobnie jadles wlasnie hodowlany, a nie dziki. Z tego co pamietam,
to czeremsza jest roslina wieloletnia, pierwsze dwa lata po zasianiu czy tez
zasadzeniu cebulek listkow sie nie zbiera, dopiero w trzecim roku, zakwita w
czwartym.

Bozenka z Wilna :)
sloneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

37. Data: 2007-03-22 20:43:37

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski napisał(a):

> A kupić?

Nie chcesz wysępić?
8-%
--
pozdr. Jerzy

38. Data: 2007-03-23 04:59:53

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Nie chcesz wysępić?
> 8-%

Chcem, ale nie umiem. Co do tego trzeba - przysłać kopertę ze znaczkami
zwrotnymi? Zgłosić chęć sępienia?

JO

39. Data: 2007-03-23 08:14:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chcem, ale nie umiem. Co do tego trzeba - przysłać kopertę ze znaczkami
> zwrotnymi? Zgłosić chęć sępienia?

Przeczytać FAQ?

Basia.

40. Data: 2007-03-23 08:23:37

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przeczytać FAQ?
>
> Basia.

Dzięki, to już wolę kupić. Skąd wziąć tyle czasu, by ciągle wertować FAQ
przy każdym pytaniu. Po co w ogóle takie listy? Przecież wystarczy
poczytać ich FAQ?
Ciągle się łudzę, że jeśli ktoś nie chce odpowiedzieć/podpowiedzieć -
nie musi, czy jest przymus?!
Listy byłyby piękniejsze bez ciągłego wysyłania do archiwów i FAQ-ów!

JO

ksiazki kucharskie
gliniany opiekacz
Re: dyskusja