czy ja go kocham?????

61. Data: 2007-04-15 19:43:24

Temat: Re: czy ja go kocham?????
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:1176642443.901718.233690@l77g2000hsb.googlegrou
ps.com...
On 15 Kwi, 12:10, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Jedno mnie jakoś nie przekonuje...ów "wysiłek" który !MUSZĄ? włożyć obie
> stroy by związek "kwitł"... ;)

Ok - powinny - powinny być chociaż świadome, że nic nie robi się samo,
a spokój i atmosfera wzajemnej miłości zależą w równym stopniu od
obojga partnerów.

-Powinność moim zdaniem też dość absurdalnie kontrastuje z Miłością ;)

> Dać się nieść życiu...zamiast nieść życie na swoich barkach jak wielki
> ciężar i trudny obowiązek... ;)

W zasadzie powinnam zacytować całą Twoją wypowiedź, bo jest niezwykle
trafna.

-I znów ta "powinnosć" ;P

Do postawy, o której piszesz, trzeba dojrzeć. Może niektórzy mają tak
od razu, może wynieśli dobry przykład z domu rodzinnego - inni,
niestety, uczą się na własnych błędach, co trwa niekiedy dość długo,
czasem też - nie doczekają rezultatów, bo - zniechęceni - po prostu
się rozwiodą.

-Ani dojrzeć ani nie trzeba na to o czym mówię "czekać" czy "uczyć się na
swoich błędach" ;)

> Czerpanie z tego radości...

Na to nigdy nie jest za późno :)
Nawet, jeśli przez lata coś się nie udawało, nie układało, zdarza się,
że - tak, jak piszesz - zmiana punktu widzenia i przedefiniowanie
pewnych, mechanicznie przyjętych za słuszne, pojęć, powoduje
diametralną odmianę jednego (lub obojga) partnerów i - co za tym idzie
powtórkę z radości doznawanych na początku związku :)

-owe "radości początków" są niczym wobec Radości dzieci które ani nie muszą
martwić się o punkty widzenia czy przedefiniowywanie pojeć czy wysiłki
ukierunkowywane na jakiekolwiek zmiany... ;)

Dzięki za dostarczenie bodźców do myślenia.
Tego nigdy za wiele.

-tego zawsze za dużo...dla kobiety...czyżbyś naprawdę miał[a] męski mózg
[i nie tylko?] ;)))

62. Data: 2007-04-15 19:44:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
On 15 Kwi, 14:21, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

(Hanka)

> O myśleniu kobiet już coś było...

Zrzędzisz.
Uważaj, bo to zniechęca.

-"jak kocha to wytrzyma..." ;)

63. Data: 2007-04-15 21:10:40

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 20:43, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

(Hanka)
> Dzięki za dostarczenie bodźców do myślenia.
> Tego nigdy za wiele.
>
> -tego zawsze za dużo...dla kobiety...czyżbyś naprawdę miał[a] męski mózg
> [i nie tylko?] ;)))

eTaTa już dostał ode mnie swój przydział na ten temat - Ty też
chcesz?...
Naprawdę nie spotkałeś w swoim życiu myślącej kobiety?...

Normalnie masakra, mam przez całe życie udawać kretynkę, żeby powiało
ode mnie kobiecością?...No przestań, bo zwątpię w Twoją męskość i
wtedy zrobi się gorąco.

Hanka
wrrrr

64. Data: 2007-04-15 21:13:29

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hanka<c...@g...com>
s.com

> On 15 Kwi, 20:43, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Naprawdę nie spotkałeś w swoim życiu myślącej kobiety?...

[...]

A wiesz, że to by mnie to nie zdziwiło?

PN

65. Data: 2007-04-15 21:17:36

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 22:13, "PN" <s...@l...po> wrote:

> Hanka<c...@g...com>
>
> [...]
>
> A wiesz, że to by mnie to nie zdziwiło?

W kontekście?...

??

66. Data: 2007-04-15 21:20:07

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 22:10, "Hanka" <c...@g...com> wrote:

>.No przestań, bo zwątpię w Twoją męskość i
> wtedy zrobi się gorąco.

Error.
Z żadnego postu Sky`a nie wynika bezpośrednio "rodzaj męski" - wobec
tego powyższe zdanie nie ma tu podstaw do zaistnienia.

Hanka
:)

67. Data: 2007-04-15 21:21:29

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hanka<c...@g...com>
s.com

> W kontekście?...
>
> ??

O jedno 'to' za dużo a w kontekście Niebiańskim, naturellement ;)

PN

68. Data: 2007-04-16 11:27:17

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
On 15 Kwi, 20:43, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

(Hanka)
> [...]

Normalnie masakra, mam przez całe życie udawać kretynkę, żeby powiało
ode mnie kobiecością?...No przestań, bo zwątpię w Twoją męskość i

---
nareszcie jakiś objaw zdrowego babskiego intuicjonizmu
nieskażonego przeintelektualizowaniem... ;P

69. Data: 2007-04-16 11:31:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

--
mam zinterpretować to jako próbę zawłaszczenia Nieba do rodzaju żeńskiego?
;P

TO Niebo...jak TO dziecię...
nijako się ma do płci...zdajesię ;)))

Im bardziej kto prze w swą płeć prze tym samym w instynktualizm?
hmmm...może być!
;)

70. Data: 2007-04-16 11:34:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Hanka<c...@g...com>
s.com

> O jedno 'to' za dużo a w kontekście Niebiańskim, naturellement ;)

Wywołany odpowiada[m]:
Spotkałem w swoim życiu wiele 'kobiet'
które ze wszech sił próbowały myśleć...po męsku...
[żby 'zrozumieć' mężczyzn i siebie na dodatek!]
Żałosny widoczek... ;P

Ukryta epidemia [kto zgadnie?]
Re: Trzy bramki ... Dlaczego ?
Teściowie i ja. [długie]
Religijność i altruizm -wrodzone...?
Szkolne mundurki do TrybunałuKonst....czyli Polacy wciąż myślą totalitarnie?