Re: czy jestem moze chory na borelioze?

From: "jfs" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czy jestem moze chory na borelioze?
Date: 14 Sep 2007 17:55:02 +0200

> 32 :D

> Chłopie, najpierw popatrz na swój tryb życia.
>
> Co do kleszcza wydaj jednak tą stówkę czy dwie na western blota (który też
> nie jest pewny, ale daje chociaż jakieś pojęcie) - w końcu życie jest warte
> więcej niż 200 zeta. Aha, western blot często nie działa jeśli jesteś na
> kuracji antybiotykowej.

Ten moj porzadny lekarz z chorob odzwierzecych wziawszy chyba pod uwagę
ze bola mnie ostatnio dlugo i znieznanych pwodow konczyny (tj rece
i nogi) i moze tez troche ten pozytywny wynik rtpcr'a zrobil mi
od siebie test elisa - nad tym westernblotem sie zastanawiam troche
ale chyba niezrobie jednak - przynajmniej poki bede sie dosyc dobrze
czul - jesli nastapi jakies wyrazne pogorszenie z niezidentyfikowanych
przyczyn to moze wtedy zrobie -- czy tez ma on jakis okrez waznosci
od ugryzienia? Nie mam wyraznych obiawow to co wyliczalem to wszystko
wydaje mi sie jakies ledwie sugestie i generalnie jakby ludzie
to mieli a o kleszczu nie slyszeli to by pewnie postekali ze
ich nogi ostatnio bolą albo cos dziwnego ich gryzie w nocy ale nic
pozatym - wole czekac bo tak samo jak ty boje sie takiej drastycznej
kuracji antybiotykowej.
Teraz wole zakladac ze jestem zdrowy - juz bym na pewno to zakladal
gdyby nie ten dodatni rtpcr ale z kolei to co powiedzial lekarz
albo fakt ze tak wielu jakos osobom on wychodzi na dodatni
znowu sklania mnie aby nic nie robic. faktycznie moze powinienem raczej
troszke zmienic tryb zycia tylko ze nie bardzo wiem jak
- przy kompie tak dlugo na tylku siedze w pracy a po powrocie do domu
nic juz mi sie specjalnie nie chce - mam czas generalnie na
niewiele wiecej niz posiedzenie w wannie i posluchanie
w niej radia albo plytki (np z jenis joplin)- ale przynajmniej za
to dlugo sie wysypiam i zawsze jestem rano dosyc wypozzety
i wyspany- co jest zdrowe jak mysle.

js