Re: czy jestem moze chory na borelioze?

From: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czy jestem moze chory na borelioze?
Date: Fri, 14 Sep 2007 19:33:21 +0200

> akurat herx jest reakcją na tyle silną i specyficzną, że rozwiewa
> wszystkie
> wątpliwości. Od antybiotyku może się co innego stać, hehe

Herxa po doxycyclinium raczej nie będzie miał. Herxa mają raczej ludzie
którzy się długo nie leczyli i raczej po innych antybiotykach niż
doxycyclinium (zależy też od dawki). A reszta może się po prostu trochę
gorzej poczuć pod koniec miesiąca i taki stan może się utrzymywać bardzo
długo i tutaj już ciężko powiedzieć czy źle się czują bo mają dalej
boreliozę czy też dlatego, że przez ponad miesiąc wpieprzali antybiotyk.
Różni ludzie też różnie reagują zależy od ich systemu odpornościowego.
Najśmieszniejsze jest to :P że każdy lekarz ma swoje zdanie na ten temat :)
Niektórzy będą Ci wmawiać że jesteś zdrowy inni że masz przez pół roku jeść
antybiotyk. A jeszcze inni się sami Ciebie zapytają czy jesteś chory czy
zdrowy i co mają Ci przepisać :)