Re: czy na rynku jest miejsce innych przypraw

Data: 2006-12-15 12:52:32
Temat: Re: czy na rynku jest miejsce innych przypraw
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

<m...@p...onet.pl> wrote in message
news:1166186924.936663.297290@73g2000cwn.googlegroup
s.com...

d...@g...pl napisał(a):
> Na rynku Polskim istnieje wiele firmy zajmujących się przyprawami czy jest
> jeszcze miejsce dla innych firm. Przypraw pakowanych w folie PP, w lepszej
> gramturze 30,50,15gr. Pokazujących zawartość opakowania a nie ladne
> opakowanie.Cena końcowa też jest ciekawa. Czekam na dyskusje z waszej
> strony. Dlaczego na tej grupie ponieważ znacie się na kuchni i używacie
> przypraw. Jeżeli kogoś urazil mój wątek to z góry przepraszam.

> http://www.gazeta.pl/usenet/

nowy dobry produkt + dobra cena + dobra reklama = sukces!!!

a tak na serio to uwazam ze dobrej jakosci przyprawy zawsze znajda
miejsce na rynku. pomysl z foliowymi opakowaniami tez mi sie bardzo
podoba. jesli cena faktycznie bedzie ciekawa to czemu nie :) na pewno
sprobuje
powodzenia!

Niektóre firmy robią półeczki i firmowe słoiki z zakrętkami o małych i
dużych otworach i sprzedają ładunki do ich cyklicznego napełniania... Np.
Kamis -Catering, ale i mniejsze też - do domu...