Re: czy to mozliwe???? HIV

Data: 2007-01-28 10:11:45
Temat: Re: czy to mozliwe???? HIV
Od: "rface" <r...@g...pl>

Użytkownik "wirgo" <k...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ephrbk$5mk$1@news.onet.pl...
ogólnie -

> testy ELISA sa testami na obecnosc przeciwciał
> testy westernbot i wszystkie inne blottingi sa testami na wykrycie
> konkretnych antygenow
>
> jesli pozwolicie to aby sczegolowiej wytlumaczyc jak to sie odbywa to sama
> musialabym sie doksztalcic ;) - zbyt specjalistyczna dziedzina, ogolna
> zasada to wlasnie ta, ktora przedstawialm wzcesniej :) testy ELISA wchodza
> standard wszystkich, prawie wszytskich testow hormono-markerowych i mam z
> nimi do czynienia na co dzien.

Czyli zasdniczo jesli chodzi o standarty testy elisa w kieruynku hiv są
testami które w zwykłym badaniu dają najbardziej prawdopodobny wynik- z tego
co zrozumiałem- wiec poprawcie mnie jesli sie mylę:) i jesli wynik ujemny
jest, a dla potwierdzenia poraz drugi wychodzi ujemnie to raczej nie ma
potrzeby wykonywania kolejnych testów np.trzeci raz elisa?????
pzdr