Re: czy to prawda ze

From: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: czy to prawda ze
Date: 29 Jan 2001 17:50:02 +0100

Robert wrote:

> To jest bzdura, jakby tak było to 50% ludności na świecie było by
> narkusami. :))

Nie wiem czy obaj zdajecie sobie sprawę z istnienia tzw. zjawiska
kohorty. Polega to na tym, że w każdym następnym pokoleniu coraz
większy odsetek ludzi jest uzależniony od czegoś, coraz więcej
jest przestępstw tzw. "okołonarkotykowych", coraz więcej depresji,
samobójstw, zaburzeń psychotycznych i paru innych przykrych rzeczy.
Biorąc pod uwagę fakt, że kohorta cały czas prze naprzód, to może
doczekasz się tych swoich 50 procent. Oby nie.

ATSD padają tu argumenty kulturowe, że np. jacyś tam indianie coś
tam żują, jacyś tam szamani coś tam biorą i wszystko gra.
Współcześnie te argumenty straciły już swą moc, bo okazuje się,
że kohorta posuwa się ciągle naprzód niezależnie od kultury.
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl