Re: czy zmywarce potrzebna sol?

Data: 2002-12-12 13:43:17
Temat: Re: czy zmywarce potrzebna sol?
Od: Jack Szaniawski <i...@n...com>

"krzysiek" <k...@p...onet.pl> wrote:

>Daj spokój. Stac cie na zmywarke a nie stac cie na sól za kilka zlotych.

sol spozywcza 60gr/kg, do zmywarek ponad 3zl/kg

>myslisz jak by soli nie tzrba byl sypac to konstruktorzy wszystkich firm
>produkujacych zmywarki stosowaliby uklady zmiekczania wody?

naiwny jestes jak dziecko. a po co robia takie gowniane samochody,
rozwalajace sie po 5 latach. bo udalo sie wmowic glupim ludziom ze nie
wypada jezdzic czyms co ma ponad 3 lata. i "ludzie sukcesu" zasowaja
codziennie przez cale zycie, zeby sobie w kolko kupowac takie g.... bo
jakby nie kupowali to jak sasiad dowiedzialby sie ze delikwent jest
czlowiekiem sukcesu.

>a moze oni robia
>to ot tak, dla jaj, albo zeby na tobie zarobic kilkanascie zlotych rocznie?

bardzo byc moze. najwiecej zarabia sie nie na szlifierni szmaragdow
tylko na sprzedawaniu junk food'ow i innych takich smieci.

>Jezeli juz tak cie to irytuje to sprawdz jaa twardosc ma woda wodociagowa
>moze jest mieka to sobie ustaiwasz sól na min i prawie ci nie bedzie ubywac.
>Sa rejony Polski gdzie woda jest b. miekka np pomorze. Musze zajzec do
>swojej jnstrki i sprawdze czy mozna ustawic na 0.
>pozdr k.

zakladam, ze wode mam dosyc twarda. tym bardziej zdziwil mnie brak
roznicy w jakosci mycia, mimo nieuzywania soli