Re: czzy mogę zażądać skierowania na szcegółowe badania

Data: 2005-01-28 20:07:47
Temat: Re: czzy mogę zażądać skierowania na szcegółowe badania
Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl>

Użytkownik "gigimik" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1vy467r5qlku7$.dlg@sapoaan.gigimik...
> Dnia Wed, 26 Jan 2005 15:34:38 +0100, news.man.szczecin.pl napisał(a):
>
> \

> Nie to nie był ortopeda a neurolog i chodziło o przeswietlenie kregów
> szyjnych. Poza tym on ma podpisaną umowe tyle ze jest w innym NFZ (wrocław
> i okolice a ja z łodzkiego).
> Poza tym ...za leki zabuliłem ponad 300 zł i wydawało mi sie ze co jak co
> ale chyba przeswietlnie ..(zdjecie rtg) ktore chyba nawet niedrogo
kosztuje
> bo mialo byc bez opisu... powinienm zrobic juz na skierowanie od
> [...]

masz racje co do tego że jest burdel - bo albo za coś trzeba płacić i jest
to jasno powiedziane albo nie trzeba i to też wszyscy mogą wiedzieć - fakt
że jednorazowo dla Ciebie zrefundowali Ci skierowanie swiadczy o tym ze sami
nie do konca sie w tym mogą połapać.
Sprawa wydaje się prosta - skoro instytucja która dzieli Twoje pieniądze
(NFZ) nie uważa za stosowne zapłacić za EMG to nie mają prawa robić dla
Ciebie wyjątków i finansować Ci tego badania - takich jak ty bedzie jeszcze
wielu a pieniądze na ten cel trzeba wziąć z czegos innego i w ten sposób
ucierpi na tym ktoś kto oczekuje badania które finansowane być powinno.
Dlaczego tak jest? Nie dziw się - w wyborach głosujesz i jest to jedyny
moment w którym masz wpływ na ludzi którzy dzielą Twoje pieniądze.