Re: depresja - jaki psychotrop ?

From: "PePe_M" <washi@(wytnij-to)o2.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: depresja - jaki psychotrop ?
Date: Sun, 1 Dec 2002 00:08:10 +0100

Użytkownik "Mema" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:asahrc$2i$1@news.tpi.pl...

>W tych zaburzeniach pomaga zazwyczaj terapia długoterminowa, czyli-
przeszło
> 6-miesięczna. Osobiscie, nie wierze za bardzo w skutecznosc terapii
> grupowej, ale i ona ma swoje zalety.

Tak wiec jesli nie jest dobrze sytuowany i nie stac go na psychoterapeute -
dlugoterminowa to pewno minium 2K PLN - to powinien od razu podciac sobie
zyly,
bo po co ma cierpiec jak i tak panstwowa sluzba zdrowia nie jest mu w stanie
pomoc.
Czyz nie tak???

Wybacz Mema, ale troche mnie to wkurzylo, co napisalas.

Czytam te grupe od pewnego czasu i wiem, ze jestes "czlowiekiem z branzy",
wiec powinnas miec na uwadze to, iz mimo ze ta grupa nie jest terapeutyczna
to z pewnoscia jest czytana przez wiele osob, ktorym brak odwagi nawet by
napisac
jednego posta, a licza ze moze znajda na niej jakies pocieszenie, ze jeden
post
sprawi, ze udadza sie ze swoimi problemami do psychiatry czy tez psychologa.
A czytajac taki post jak Twoj moga sobie zwyczajnie odposcic, no bo po co
jak w ich portwelu pustka

> jestes tzw "delegatem do terapii" systemowej.

Prosze jasniej

PePe_M