Re: dieta Kwaśniewskiego

From: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dieta Kwaśniewskiego
Date: Fri, 12 Nov 2004 11:19:10 +0000

On Fri, 12 Nov 2004 11:37:39 +0100, Kex wrote:

> BTW. Uważam że Kwaśniewski to szarlatan

Tu się zgadzamy.

> ale pozostali lekarze to w dużej
> większości idioci przekonani o własnej ogromnej wartości.

A Polacy w dużej większości kradną samochody, księża w dużej większości
gwałcą ministrantów, prawnicy w dużej większości są skorumpowani, a w
ogóle to wszystko są Żydy i masony. I cyklisty. I filatelisty, tfu.

> Traktowanie mnie
> przez nich jak "skórę" skutecznie zmusiło do szukania odpowiedniej wiedzy na
> własną rękę (miałem niestety wiele problemów ze zdrowiem). Wyniki były
> niestety zatrważające - dlatego najbardziej lubię stomatologów.

Ostatnio mój tutejszy landlord przez 2 godziny klarował mi jak to
brytyjscy dentyści jakiś czas temu zakładali wszystkim plomby i leczyli
kanałowo zdrowe zęby - dla kasy oczywiście. Sam mam jeden taki ząb,
który najprawdopodobniej był "wyleczony" w taki sposób (na szczęście nie
kanałowo). Spieszę zatem donieść, że stomatolodzy to w dużej większości
oszuści, którzy leczą i wyrywają ludziom zdrowe zęby dla kasy.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Są dwie rzeczy nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Aczkolwiek
co do tego pierwszego mam wątpliwości /A. Einstein/