Re: dieta Kwaśniewskiego

From: "Kex" <k...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dieta Kwaśniewskiego
Date: Fri, 12 Nov 2004 16:28:33 +0100

news:xyaxwosfwd32.dlg@always.coca.cola...

> Tu się zgadzamy.

> A Polacy w dużej większości kradną samochody, księża w dużej większości
> gwałcą ministrantów, prawnicy w dużej większości są skorumpowani, a w
> ogóle to wszystko są Żydy i masony. I cyklisty. I filatelisty, tfu.

A nie kradną? Zapytaj Niemców. Nie gwałcą? Zapytaj gdańskich ministrantów. A
nie są skorumpowani? Tutaj to już nawet nie trzeba nikogo pytać - to wiedzą
wszyscy. Rozumiem że miałes bronić lekarzy a nie przytaczac ogólnie znane
fakty o innych grupach społecznych w Polsce ;). Wszystko zależy od punktu
widzenia (a raczej siedzenia ;)) - ja moje poglądy opieram na własnych
doświadczeniach a że jestem człowiekiem już nie młodym mam do tego pełne
prawo.

> Spieszę zatem donieść, że stomatolodzy to w dużej większości
> oszuści, którzy leczą i wyrywają ludziom zdrowe zęby dla kasy.

I znowu ta sama sytuacja - brak wiedzy pacjenta daje monopol lekarzowi "z
dyplomem" do szastania jego zdrowiem w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych. Nie znam skali zjawiska ale jestem przekonany że pacjentów z
bezgranicznym zaufaniem wyciskają be skrupułów jak cytrynę (zresztą czytałem
kiedyś na ten temat zabawny felieton Art'a Buchwalda z punktu widzenia
obywatela USA). Akurat w stomatologii raczej wiem kiedy mam dziurę w zębie a
kiedy zapalenie dziąsła. A że dałeś sobie zdrowego zęba leczyć kanałowo - no
cóż - radze unikać wizyt u chirurga - jeszcze ci coś znienacka amputuje ;)

Zdrowia życzę!
A.